Quote (Rzi @ Jan 4 2012 01:31am)
luulis että tykkäisit inkistä
Ihan käsittämättömän huono

Kuvottava adhd-leikkaus. Todella siirappinen ilmaisutaitoluokkamainen näyttely, sympatian piikkiin olisi voinut laittaa muuten, mutta tämä selvästi yritti olla cool, puiset, ylinäytellyt mikroilmeet ja kaikki uääuäuäuäuäuäää. Ainoa onnistunut juttu ihan kivannäkönen astraalikäytävä vai mikäs nyt olikaan, sekä niiden eräiden veijarien kasvotaulu silloin, kun sitä happoefektiä ei ollut tai yritetty liikaa kikkailla hyppäysleikkauksilla niissä.
Ehkä camp-huumorina voisi mennä joskus 20-30+ vuoden päästä, muuten tuolla ei ole kyllä mielestäni meriittejä yhtään.