d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva Topic > Kaikki Suositukset Ja Keskustelut Tänne
Prev1676869707174Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jan 2 2012 11:34am
Quote (Rocko @ 2 Jan 2012 15:56)
Godfather I & II Coppola restoration katoin eilen.

Leffat oo muttunu mikskään. Paremmilta kyl näytti.


katoin täs vähän aikaa sit ekan osan, tänää tos aamusella tokan
aina periaattees saa vähä enemmä irti
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 3 2012 05:19pm
Distant Voices, Still Lives 6/10
Ink 1.2/10
Final Destination 5 3.4/10
Nil by Mouth 6/10
A Matter of Life and Death (Stairway to heaven) 7/10
Brian Regan: I Walked on the Moon 4.2/10
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 3 2012 05:31pm
Quote (BebebBurns @ 4 Jan 2012 01:19)
Distant Voices, Still Lives 6/10
Ink 1.2/10
Final Destination 5 3.4/10
Nil by Mouth 6/10
A Matter of Life and Death (Stairway to heaven) 7/10
Brian Regan: I Walked on the Moon 4.2/10


luulis että tykkäisit inkistä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 3 2012 05:55pm
Quote (Rzi @ Jan 4 2012 01:31am)
luulis että tykkäisit inkistä


Ihan käsittämättömän huono :) Kuvottava adhd-leikkaus. Todella siirappinen ilmaisutaitoluokkamainen näyttely, sympatian piikkiin olisi voinut laittaa muuten, mutta tämä selvästi yritti olla cool, puiset, ylinäytellyt mikroilmeet ja kaikki uääuäuäuäuäuäää. Ainoa onnistunut juttu ihan kivannäkönen astraalikäytävä vai mikäs nyt olikaan, sekä niiden eräiden veijarien kasvotaulu silloin, kun sitä happoefektiä ei ollut tai yritetty liikaa kikkailla hyppäysleikkauksilla niissä.

Ehkä camp-huumorina voisi mennä joskus 20-30+ vuoden päästä, muuten tuolla ei ole kyllä mielestäni meriittejä yhtään.

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 3 2012 05:59pm
Quote (BebebBurns @ 4 Jan 2012 01:55)
Ihan käsittämättömän huono :) Kuvottava adhd-leikkaus. Todella siirappinen ilmaisutaitoluokkamainen näyttely, sympatian piikkiin olisi voinut laittaa muuten, mutta tämä selvästi yritti olla cool, puiset, ylinäytellyt mikroilmeet ja kaikki uääuäuäuäuäuäää. Ainoa onnistunut juttu ihan kivannäkönen astraalikäytävä vai mikäs nyt olikaan, sekä niiden eräiden veijarien kasvotaulu silloin, kun sitä happoefektiä ei ollut tai yritetty liikaa kikkailla hyppäysleikkauksilla niissä.

Ehkä camp-huumorina voisi mennä joskus 20-30+ vuoden päästä, muuten tuolla ei ole kyllä mielestäni meriittejä yhtään.


ajattelin että tykkäät just tuollasista hälmöyksistä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 3 2012 06:07pm
Quote (Rzi @ Jan 4 2012 01:59am)
ajattelin että tykkäät just tuollasista hälmöyksistä


joskus toimii, joskus ei. tuo oli kyllä aika tuskaista katteltavaa. paskaelokuvat ja vammailut on monesti/välillä kivoja, mutta joskus kämäsyys on jollain ärsyttävällä frekvenssillä.
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 4 2012 07:18pm
katoin äsken ton inkin. imo melko hyvä 'low budget' elokuva

olin tähän jo melkoisesti sepostanut tekstiä, mutta antaa olla

This post was edited by Jolli1 on Jan 4 2012 07:19pm
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 5 2012 12:51pm
Quote (BebebBurns @ 29 Dec 2011 18:43)
ootko kattonu niitä elokuvia mistä toi on editoitu yhdeksi



jäänee kyllä välistä jo senkin perusteella mitä tuon ohjaaja on ohjaillut ennen


MITÄ VITTUA SÄ NY SÖNKKÄÄT YHDEKS EDITOIMISEST?
Member
Posts: 234
Joined: Dec 17 2011
Gold: 0.00
Jan 5 2012 12:55pm
Quote (KUF @ Jan 5 2012 08:51pm)
MITÄ VITTUA SÄ NY SÖNKKÄÄT YHDEKS EDITOIMISEST?


VOUCH
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 5 2012 08:17pm
jonah hex - äärettömän paska elokuva, koko elokuva oli tehty ihan päin vittua.
kiitos näistäkin letuista 0.5/10
Go Back To Suomi Topic List
Prev1676869707174Next
Add Reply New Topic New Poll