d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev16768697071458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Oct 20 2010 03:08am
Quote (theprinceofsmooth @ 19 Oct 2010 19:19)


siistiä
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 20 2010 04:04am
Quote (theprinceofsmooth @ 20 Oct 2010 10:49)
noh mut ei tuol sentää yhtä puolueellisii uutisointei ainakaa omast mielest oo ku mitä jossai suomen iltalehdis tai päivä... makusa ja uskomuksesa tietty kullaki:)

ai että eka on laillista ja sitte käydää tosissaa taistelee laittomaks sitä?:Dlol ku ei osata päättää:D itelle on aika se ja sama laillinen status ton aiheen suhtee, ei jaksa kiinnostaa...Sen tiiän et propaganda ollu jo 70-luvulta niin naurettavaa, ni ei varmaa kykenis ees lukee tän päivän tarinoita.


ootko koskaan yrittäny lukea englanniks uutises? newb

http://news.google.com/

tuolta mä uutiseni luen. Modasin oikeat filtterit ja nyt näkyy oikeasti merkittävät uutiset.

tuo infosota on ihan naurettava sivusto
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Oct 20 2010 04:27am
Quote (hartwall @ 20 Oct 2010 13:04)
ootko koskaan yrittäny lukea englanniks uutises? newb

http://news.google.com/

tuolta mä uutiseni luen. Modasin oikeat filtterit ja nyt näkyy oikeasti merkittävät uutiset.

tuo infosota on ihan naurettava sivusto


kyllä vain, yleensä ku luen ni enkuks mielummin, seniori xD

googleki tommoi puolueellinen paska... mut nvm

e/ ja infosotahan yrittänee olla vaa kotimainen vastine tolle infowarssille...

This post was edited by theprinceofsmooth on Oct 20 2010 04:31am
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 20 2010 05:00am
Quote (theprinceofsmooth @ 20 Oct 2010 12:27)
kyllä vain, yleensä ku luen ni enkuks mielummin, seniori xD

googleki tommoi puolueellinen paska... mut nvm

e/ ja infosotahan yrittänee olla vaa kotimainen vastine tolle infowarssille...


mitenhän se on puolueellinen paska kun se tuo linkit kaikilta muilta uutissivustoilta? :D

Alex Jones taas on niin naurettava henkilö et ei morjens. Kyllähän se on hyvä olla kriittinen tiettyjä uutissivustoja kohtaan, mut alex jones oo kriittisyyttä ajattelua nähnytkään.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Oct 20 2010 05:09am
Quote (hartwall @ 20 Oct 2010 14:00)
mitenhän se on puolueellinen paska kun se tuo linkit kaikilta muilta uutissivustoilta? :D

Alex Jones taas on niin naurettava henkilö et ei morjens. Kyllähän se on hyvä olla kriittinen tiettyjä uutissivustoja kohtaan, mut alex jones oo kriittisyyttä ajattelua nähnytkään.


jättämäl tietty "tarpeettomat" linkit julkasematta:)

kyl se aika kriittinen on ja sitä ei enää onnistuta ees hiljentää koska on kaikkial tunnettu:)

kato vaa niitä mtv3:n uutisia ni ei maailmankuva horju
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 20 2010 05:36am
Quote (theprinceofsmooth @ 20 Oct 2010 13:09)
jättämäl tietty "tarpeettomat" linkit julkasematta:)

kyl se aika kriittinen on ja sitä ei enää onnistuta ees hiljentää koska on kaikkial tunnettu:)

kato vaa niitä mtv3:n uutisia ni ei maailmankuva horju


helvetin tyhmä se vaan on :DD

must on huvittavaa et samat ihmiset jotka huutaa "te ette vaan kykene muuttamaan maailmankuvaanne" ei kykene siihen itsekkään.
Member
Posts: 2,943
Joined: Dec 31 2008
Gold: 111.35
Oct 20 2010 06:12am
Quote (theprinceofsmooth @ 20 Oct 2010 13:09)
kato vaa niitä mtv3:n uutisia ni ei maailmankuva horju


kerrotko minulle reptiliaaneista

Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Oct 20 2010 06:16am
Quote (hartwall @ 20 Oct 2010 14:36)
helvetin tyhmä se vaan on :DD

must on huvittavaa et samat ihmiset jotka huutaa "te ette vaan kykene muuttamaan maailmankuvaanne" ei kykene siihen itsekkään.


kui sillai aattelet? ku itest just jees et joku uskaltaa, monet yrittäjät on hiljennetty tommoses touhus:(

huvittavaahan se on, ku mitä välii sillä on mitä muut kelaa, sille kuitenkaa mitn voi.. siks kehotanki pitämää sen ennallaa x)

Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 20 2010 06:28am
Quote (theprinceofsmooth @ 20 Oct 2010 14:16)
kui sillai aattelet? ku itest just jees et joku uskaltaa, monet yrittäjät on hiljennetty tommoses touhus:(

huvittavaahan se on, ku mitä välii sillä on mitä muut kelaa, sille kuitenkaa mitn voi.. siks kehotanki pitämää sen ennallaa x)


jooh, luehan tuosta vähän juttua ensin http://conspiracyscience.com/articles/alex-jones/

alex jonesilla on suurinosa näistä totuuksista luokkaa "YK on paha ja siihen ei kannata luottaa", jättää sen perustelematta ja jatkaa seuraavaan aiheeseen.

mutta minä nyt työskentelenkin illuminatille niin turhahan minua on kuunnella, yle aivopesi mut ja salkkarit pitää mua orjana

E: ainiin en oo kattonu telkkaria sitten kesäloman, vittu eihän tää voi olla

This post was edited by hartwall on Oct 20 2010 06:30am
Go Back To Suomi Topic List
Prev16768697071458Next
Add Reply New Topic New Poll