Quote (finseppo @ Thu, 18 Jun 2009, 13:24)
pelkkää welleri?
jooh.. levelaan monkilla ja kerään kaikki level 15+ wellablet ja sit tolla wellaan..
Quote (finseppo @ Thu, 18 Jun 2009, 13:24)
€: en voi mitekää pärjää sulle
hehe

muuten hyvä ku sain tehtyy pinch of evilin @ level 15 tai jotain nii kiva mana bonus..
This post was edited by Homero on Jun 18 2009 04:26am