d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Ladderslash ! > Ladderslasher Topic !
Prev1675676677678679893Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold: 14.91
Warn: 10%
Jun 18 2009 04:15am
Rare lightning XI
Level Req: 40
Spell Damage: 44 to 441
Mana Cost: 105

+159% Enhanced Effect
+1 to 12 Life per Kill

tol vedetää sit 40-71 :P
Member
Posts: 13,376
Joined: Apr 28 2008
Gold: 802.00
Jun 18 2009 04:18am
Quote (finseppo @ Thu, 18 Jun 2009, 13:15)
Rare lightning XI
Level Req: 40
Spell Damage: 44 to 441
Mana Cost: 105

+159% Enhanced Effect
+1 to 12 Life per Kill

tol vedetää sit 40-71 :P


otetaaks duel @ 64-65 ? :D
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 18 2009 04:18am
Quote (finseppo @ Thu, 18 Jun 2009, 13:15)
Rare lightning XI
Level Req: 40
Spell Damage: 44 to 441
Mana Cost: 105

+159% Enhanced Effect
+1 to 12 Life per Kill

tol vedetää sit 40-71 :P


gz

Quote (matiasss @ Thu, 18 Jun 2009, 13:14)
Warlock 0/89 +89 Gp

clainil menee taas kovin


nyt repes 89 fail 8DDDDDDDDDD
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold: 14.91
Warn: 10%
Jun 18 2009 04:22am
Quote (Homero @ Thu, 18 Jun 2009, 13:18)
otetaaks duel @ 64-65 ? :D


sure, otetaa kans @ 40..

voiha se olla jos innostus ostaa jonkuu 55 130ee charmin
Member
Posts: 13,376
Joined: Apr 28 2008
Gold: 802.00
Jun 18 2009 04:23am
Quote (finseppo @ Thu, 18 Jun 2009, 13:22)
sure, otetaa kans @ 40..

voiha se olla jos innostus ostaa jonkuu 55 130ee charmin


en ota @ 40 :D oon jo 56..
enkä oo heti tulossa takas 40, ku piän tän 71+
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold: 14.91
Warn: 10%
Jun 18 2009 04:24am
Quote (Homero @ Thu, 18 Jun 2009, 13:23)
en ota @ 40 :D oon jo 56..
enkä oo heti tulossa takas 40, ku piän tän 71+


pelkkää welleri?

€: en voi mitekää pärjää sulle

This post was edited by finseppo on Jun 18 2009 04:25am
Member
Posts: 13,376
Joined: Apr 28 2008
Gold: 802.00
Jun 18 2009 04:25am
Quote (finseppo @ Thu, 18 Jun 2009, 13:24)
pelkkää welleri?


jooh.. levelaan monkilla ja kerään kaikki level 15+ wellablet ja sit tolla wellaan..

Quote (finseppo @ Thu, 18 Jun 2009, 13:24)

€: en voi mitekää pärjää sulle


hehe :D muuten hyvä ku sain tehtyy pinch of evilin @ level 15 tai jotain nii kiva mana bonus..

This post was edited by Homero on Jun 18 2009 04:26am
Member
Posts: 11,952
Joined: Sep 22 2005
Gold: 2,013.80
Jun 18 2009 01:25pm
No ei jumalauta, 3 samua, vihaan samuja. ~.~
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jun 18 2009 01:27pm
Quote (Spurgu @ Thu, 18 Jun 2009, 21:25)
No ei jumalauta, 3 samua, vihaan samuja. ~.~


juu ne on perseestä
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 18 2009 01:36pm
Quote (Spurgu @ Thu, 18 Jun 2009, 22:25)
No ei jumalauta, 3 samua, vihaan samuja. ~.~


no mitäs siel inistään kun päästään läpi :d
Go Back To Suomi Topic List
Prev1675676677678679893Next
Add Reply New Topic New Poll