Quote (MikkoU @ Wed, 17 Jun 2009, 18:46)
mä voisin tulla varmaa, hardy pystyy varmaan hoitaa ilmottautumismaksun
huoh ei mtn tollasta
€: molemmat realmit mut hc joutuu vaa kärsii koska haluu olla hc 8D
imo parempi et softit ei saa die, muuten ei välttämättä kukaa hc osallistu¨
€: 28int, 28mana 25lvl dagger mpssä vs 140fg, ostanko?
This post was edited by finseppo on Jun 17 2009 09:56am