Quote (mxO @ Wed, 17 Jun 2009, 18:37)
mm
montakohan tulis ?
mä voisin tulla varmaa, hardy pystyy
varmaan hoitaa ilmottautumismaksun
Quote (finseppo @ Wed, 17 Jun 2009, 18:41)
mie + rassler + (homero) + jotai
saatas enempi jos ois sellane sääntö et saa olla hc / soft, mut softit ei saa kuolla kertaakaa
huoh ei mtn tollasta
€: molemmat realmit mut hc joutuu vaa kärsii koska haluu olla hc 8D
This post was edited by MikkoU on Jun 17 2009 09:46am