Quote (sipuli @ Tue, 16 Jun 2009, 20:57)
siks se oli paska koska softi järjesti sen eikä osannut järjestää kunnolla ku mulkkas sääntöjä 5min välein. niin ja oliko siin 1 vai 2 osallistujaa että hip hei
1 muokkaus ku ei sopinu
ja sit ei sopinu muokkauskaa nii muokkasin taas
jos joskus hostaan sen taas (jos mork suostuu enää viimisen jälkee) siin tulee olee yhet säännöt eikä ne muutu, vaikka kaikki vinqs.