d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva Topic > Kaikki Suositukset Ja Keskustelut Tänne
Prev1666768697074Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 29 2011 10:43am
Quote (KUF @ Dec 29 2011 06:04pm)
SHOGUN ASSASSIN.... AIKA HYVÄ VIELÄKI


ootko kattonu niitä elokuvia mistä toi on editoitu yhdeksi

Quote (Jolli1 @ Dec 29 2011 06:00pm)
katoin viime yönä "flypaper" nimisen elokuvan. hauskasti ilmaistu pankkiryöstö. paljon käänteitä. päähenkilö ties jossaki elokuvan vaiheessa ihan liian yliluonnollisen hyvin mitä tapahtuu imho, joten siitä miinukset. 7/10


jäänee kyllä välistä jo senkin perusteella mitä tuon ohjaaja on ohjaillut ennen

This post was edited by BebebBurns on Dec 29 2011 10:44am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 30 2011 08:06am
Montag kommen die Fenster (2006) 7/10
Brief Encounter (1945) 7.3/10
The Signal (2007) 4.4/10
Strangers on a Train (1951) 6/10
A Separation (2011) 6/10
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 30 2011 04:13pm
Kiss Me Deadly (1955) 6/10
Mukava mysteerielokuva.

Shutter (2004) 3/10
Peruskummitussäikyttely thaimaasta, muttei mikään ihan täysin onneton.
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Dec 30 2011 04:35pm
Mites olis

Immortals
The Dept
Moneyball
Contagion

Kukaa nähny ? ajattelin kattoo huomenna jotain.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 30 2011 04:46pm
Quote (Tricktrick @ Dec 31 2011 12:35am)
Mites olis

Immortals
The Dept
Moneyball
Contagion

Kukaa nähny ? ajattelin kattoo huomenna jotain.


Immortals aika kiva tuollaiseksi elokuvaksi, visuaalisesti veikeä, juoneltaan ei kauhean huikea. Yllättävää gorea parissa taistelussa.
Contagion jees, ehkä hieman hidasta ja pelkistettyä epidemia/katastrofidraamaa eli toimintaa ei ainakaan kannata odottaa.

This post was edited by BebebBurns on Dec 30 2011 04:48pm
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 30 2011 08:25pm
Quote (Jolli1 @ 29 Dec 2011 18:00)
katoin viime yönä "flypaper" nimisen elokuvan. hauskasti ilmaistu pankkiryöstö. paljon käänteitä. päähenkilö ties jossaki elokuvan vaiheessa ihan liian yliluonnollisen hyvin mitä tapahtuu imho, joten siitä miinukset. 7/10


joo tosi rasittava itekki kattelin vähä, sit alkupuoli elokuvast oli turhaa pelleilyä ja niide kolmen työskentely alkuun ei oikeasti antanut ammattilaisen kuvaa.
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Jan 1 2012 01:01pm
Kattellu tänään:

Final destination 5 (2011) ei mitenkään erikoinen, 6/10, ei missään vaiheessa yllättävää menoa.
ja
Born to race (2011) tää oli tämmöne jenkkiversio FF tokyo driftistä, et ei mikään erikoinen sekään :D. Päähenkilö varastaa pahimman kilpakumppaninsa "tytön" ja sen jälkeen voittaa ajokisat, pfft. 6/10
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jan 1 2012 01:34pm
just tulin leffast kattomast sherlock holmesin. kiva pätkä, samaa tasoo ko ensimmäinenki.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 2 2012 07:55am
Election 3.8/10
The Lady Vanishes 5.5/10
The Trip (2010) 6.2/10
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jan 2 2012 07:56am
Godfather I & II Coppola restoration katoin eilen.

Leffat oo muttunu mikskään. Paremmilta kyl näytti.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1666768697074Next
Add Reply New Topic New Poll