d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Nuuska
Prev166676869Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,827
Joined: Oct 15 2010
Gold: 15.50
Warn: 70%
Jun 21 2011 04:46pm
ORAVANPASKAA q8)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 21 2011 05:54pm
Quote (BebebBurns @ 22 Jun 2011 01:46)
miksi hermostomyrkyn juominen tuntuu luonnolliselta. tuntuuko luonnolliselta juoda lasolia, bensaa tai rikkihappoa.


kaikenlainen juominen tuntuu luonnollisemmalta. tajusitko?
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 21 2011 06:36pm
en käytä nuskaa kun on kaikintavoin epäterveellistä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 22 2011 12:53am
Quote (Rzi @ Jun 22 2011 01:54am)
kaikenlainen juominen tuntuu luonnollisemmalta. tajusitko?


siinä tapauksessa taidat olla hieman yksinkertainen.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 22 2011 02:13am
Quote (BebebBurns @ 22 Jun 2011 09:53)
siinä tapauksessa taidat olla hieman yksinkertainen.


et tajunnu
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 22 2011 02:16am
Quote (Rzi @ Jun 22 2011 10:13am)
et tajunnu


tajusin, sinä et

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 22 2011 02:18am
Quote (BebebBurns @ 22 Jun 2011 11:16)
tajusin, sinä et


:rofl:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 22 2011 02:43am
tuntuuko hampaiden harjaus jollain muovisella tikulla ja myrkyn laittaminen hampaisiin luonnolliselta tuossa muodossa
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 22 2011 02:47am
Quote (BebebBurns @ 22 Jun 2011 11:43)
tuntuuko hampaiden harjaus jollain muovisella tikulla ja myrkyn laittaminen hampaisiin luonnolliselta tuossa muodossa


MITÄHÄ VITTUA SÄ MAHAT SÖNKÖTTÄÄ?.....

TÄÄ SU "HERMOSTOMYRKYN" JO PELKKÄ SE KERTOO ET KAUAN SITÄ O TEHTY JA JUOTU MAAILMASSA KERTOO LUONNOLLISUUTENSA....

EI VARMAA MUINAISES EGYPTISSÄ TULLU MIELEE KO VANHAT ÄMMÄT O LYIJYT NAAMALLA JOSAI KORTTUURISSA JA JUTTELEE "VOIS VETÄÄ PÖHNÄT"....JA TOINE SANOO VAA ET:

"EI ÄLÄ VEDÄ SE EI O LUONNOLLISTA JUODA VIINIÄ ET OTA TÄSTÄ JA PISTÄ ORAVANPASKAA IKENEEN....SE O MUODIKKAAMPAA JA HUOMATTAVASTI INHIMILLISEMPÄÄ q8)"
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 22 2011 02:54am
Quote (KUF @ Jun 22 2011 10:47am)
MITÄHÄ VITTUA SÄ MAHAT SÖNKÖTTÄÄ?.....

TÄÄ SU "HERMOSTOMYRKYN" JO PELKKÄ SE KERTOO ET KAUAN SITÄ O TEHTY JA JUOTU MAAILMASSA KERTOO LUONNOLLISUUTENSA....

EI VARMAA MUINAISES EGYPTISSÄ TULLU MIELEE KO VANHAT ÄMMÄT  O LYIJYT NAAMALLA JOSAI KORTTUURISSA JA JUTTELEE "VOIS VETÄÄ PÖHNÄT"....JA TOINE SANOO VAA ET:

"EI ÄLÄ VEDÄ SE EI O LUONNOLLISTA JUODA VIINIÄ ET OTA TÄSTÄ JA PISTÄ ORAVANPASKAA IKENEEN....SE O MUODIKKAAMPAA JA HUOMATTAVASTI INHIMILLISEMPÄÄ q8)"


aika sönkötystä

tuolloin oli luonnollista porata päähän reikä jos päätä särki
Go Back To Suomi Topic List
Prev166676869Next
Add Reply New Topic New Poll