d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev16667686970458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Oct 11 2010 09:07am
Quote (CeePee @ 11 Oct 2010 15:06)
PäriC : D


todellaki xD
Member
Posts: 3,127
Joined: Jan 4 2008
Gold: 0.00
Oct 19 2010 08:53am
No niin, tätä on itse asiassa valmisteltu jo aika pitkään, mut saivatpahan jotain viimein ulos :P



Quote
Kokoomuksen Ben Zyskowicz kiitteli maahanmuuttoministeri Astrid Thorsia (r) eritoten siitä, että muille kuin kiintiöpakolaisille maksettavat perheenyhdistämismatkat poistetaan.

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Kotouttamislaki+sai+kiitosta+eduskunnalta/1135261015082?ref=rss


Kyseinen HE:
http://217.71.145.20/TRIPviewer/show.asp?tunniste=he+185/2010&base=erhe&palvelin=www.eduskunta.fi&f=WORD

This post was edited by akuseri on Oct 19 2010 08:53am
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 19 2010 01:03pm
Quote (Allu3 @ 19 Oct 2010 22:01)


Mikäs siinä tisuja kattellessa, eipähän tuu tylsää.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Oct 19 2010 01:19pm
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Oct 19 2010 01:55pm
Quote (theprinceofsmooth @ 19 Oct 2010 22:19)


Tää on aika läppä sivu.

Joskus varmaan reilu puol vuotta sitte katsastin.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Oct 19 2010 02:25pm
Quote (Saimoz @ 19 Oct 2010 22:55)
Tää on aika läppä sivu.

Joskus varmaan reilu puol vuotta sitte katsastin.


yup x) välil kans lueskelen, mut aika harvaksee vaa tulee uutta uutista, eipä kyl toisaalt kovin usein jaksa seuratakkaa tota sirkusta... viime viikol taisin pari kertaa tsekee telkast uutisii...luulin et se kaivosromahus juddu oli vaa mainos lol
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 20 2010 12:13am
Quote (theprinceofsmooth @ 19 Oct 2010 21:19)


muistan, kun joku käytti tuota tieteellisenä lähteenä. vähän naurattaa vieläkin kun muistelee.

E: niin ja uutisia kans, kalifornias on se pilven laittomuus äänestys koht. Aika sairasta kyl et laittomuutta kannattavien propagandasivusto sisältää vähän turhasti valheita...

This post was edited by hartwall on Oct 20 2010 12:16am
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Oct 20 2010 02:49am
Quote (hartwall @ 20 Oct 2010 09:13)
muistan, kun joku käytti tuota tieteellisenä lähteenä. vähän naurattaa vieläkin kun muistelee.

E: niin ja uutisia kans, kalifornias on se pilven laittomuus äänestys koht. Aika sairasta kyl et laittomuutta kannattavien propagandasivusto sisältää vähän turhasti valheita...


noh mut ei tuol sentää yhtä puolueellisii uutisointei ainakaa omast mielest oo ku mitä jossai suomen iltalehdis tai päivä... makusa ja uskomuksesa tietty kullaki:)

ai että eka on laillista ja sitte käydää tosissaa taistelee laittomaks sitä?:Dlol ku ei osata päättää:D itelle on aika se ja sama laillinen status ton aiheen suhtee, ei jaksa kiinnostaa...Sen tiiän et propaganda ollu jo 70-luvulta niin naurettavaa, ni ei varmaa kykenis ees lukee tän päivän tarinoita.

This post was edited by theprinceofsmooth on Oct 20 2010 02:50am
Go Back To Suomi Topic List
Prev16667686970458Next
Add Reply New Topic New Poll