d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Ladderslash ! > Ladderslasher Topic !
Prev1667668669670671893Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,630
Joined: Oct 21 2007
Gold: 5,000.00
Jun 15 2009 07:48am
Quote (thebreathe @ Mon, Jun 15 2009, 01:26pm)
juuh, säikähdin vaa ku katoin et wtf 128ee ja jatkoin pelaamista kunnes katoin invistä sitä ja kelasin et mitäs :D :D


Munkki.. huh huh.
Member
Posts: 6,977
Joined: Apr 26 2007
Gold: 40.00
Jun 15 2009 08:04am
Quote (greydoom @ Mon, 15 Jun 2009, 15:48)
Munkki.. huh huh.


;) sitä se slashaaminen teettää <3

This post was edited by thebreathe on Jun 15 2009 08:04am
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold: 14.91
Warn: 10%
Jun 15 2009 09:42am
nyt alan tekee casterii... iha sellast mil voi arenal 1-71 ja wellaa.. catat on percstä ko ei voi afkaa millo tahtoo oikeestaa

€: luin breathen profiilist jotai ls guidee ni rupes tekee mieli

This post was edited by finseppo on Jun 15 2009 09:49am
Member
Posts: 6,977
Joined: Apr 26 2007
Gold: 40.00
Jun 15 2009 10:05am
Quote (finseppo @ Mon, 15 Jun 2009, 17:42)
nyt alan tekee casterii... iha sellast mil voi arenal 1-71 ja wellaa.. catat on percstä ko ei voi afkaa millo tahtoo oikeestaa

€: luin breathen profiilist jotai ls guidee ni rupes tekee mieli


hehe :P se o must aika hjyyva guide :P tai ainaki selvens itelle asioita :P
Member
Posts: 13,630
Joined: Oct 21 2007
Gold: 5,000.00
Jun 15 2009 10:06am
\/ittu..
Member
Posts: 6,977
Joined: Apr 26 2007
Gold: 40.00
Jun 15 2009 10:07am
Quote (greydoom @ Mon, 15 Jun 2009, 18:06)
\/ittu..


no mitö, itellä ainaki toi sooloominen kolahti päähä :D

kahta kovemmin ku tuli toi 128ee charmi :P

This post was edited by thebreathe on Jun 15 2009 10:07am
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold: 14.91
Warn: 10%
Jun 16 2009 03:54am
eiks magel kannattas käyttää ee aseita charmie sijaa ko ne ei vie manaa?
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 16 2009 03:56am
Quote (finseppo @ Tue, 16 Jun 2009, 12:54)
eiks magel kannattas käyttää ee aseita charmie sijaa ko ne ei vie manaa?


-_-
Banned
Posts: 12,737
Joined: Jun 8 2007
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 16 2009 03:56am
Quote (finseppo @ Tue, 16 Jun 2009, 12:54)
eiks magel kannattas käyttää ee aseita charmie sijaa ko ne ei vie manaa?


lol? sithä se ei ois mage ku melee :D
Member
Posts: 6,977
Joined: Apr 26 2007
Gold: 40.00
Jun 16 2009 03:56am
Quote (finseppo @ Tue, 16 Jun 2009, 11:54)
eiks magel kannattas käyttää ee aseita charmie sijaa ko ne ei vie manaa?


wait what :D sit varmaa seuraavaks haluut laittaa strenaa sille intin sijaan? :o
Go Back To Suomi Topic List
Prev1667668669670671893Next
Add Reply New Topic New Poll