Quote (thebreathe @ Fri, 12 Jun 2009, 14:17)
millasta mana regen gearia porukka käyttää ja millä levulla alatte sitä käyttämään?
ite alan jo lvl 10 kun löysin +7 reg charmin mut weap+arm+charm eli full regen eq tossa lvl 30
Quote (mxO @ Fri, 12 Jun 2009, 12:58)
miks haluut myydä kaiken nii helvetin nopeesti? :>
vois vähän biddaa tonne jos olis varaa
Quote (matiasss @ Fri, 12 Jun 2009, 13:03)
spede -.-
Quote (thebreathe @ Fri, 12 Jun 2009, 14:28)
no kyl mä soolosin jo kerran 1-71 meni 3 päivää
ihan kohtalaisesti...
tälläsellä setupilla, healien kans on vähä ongelmallista... pitänee ostaa parempi
------------------------------------------
~~
mul o suunnillee samanlaine eq paitsi parempi heal charmi
This post was edited by MikkoU on Jun 12 2009 05:48am