Quote (Rocko @ Jan 8 2012 05:24am)
TeH 8th note of hardstyle!!!! Ei vittttttttttttttuuuuuu! Tuneboye / teQnoboy comboo ei pysäytä kukaan. vittu mikä kick. Syntsat ok. Vois olla vielä paremmat, mut silti!!!!! BDAMBOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
http://www.youtube.com/watch?v=DqEjiCiMjqA
kännikuuntelut on jees!
torstaina tiksin pinkus pyysin djltä hardstlyeä. yhen biisin soitti.
olin taivaas.
tnt jepa:
http://www.youtube.com/watch?v=HeafLLktCTU