Quote (Jolli1 @ Dec 27 2011 04:27am)
jep, puhas draama on hyvää. meinasin just, että normaalisti ei mikää "crime" genre sinällään kiinnosta, mutta jos siihen miksaa draamaa ja vaikka thrilleriä, niin silloin siitä voi tullakki katsottavaa. sitten taas vaikuttaa tarina ja näyttelijät ja muiden antamat arvosanat. muuten ei kyllä hirveesti nua rikos ja thriller kiinnosta. tai oon mää pari hyvää rikos trilleriä kattonu, en muista nimiä, mut yhessä oli se vanha patu kuka tappaa sen vaimon ja sit sitä patua kuulustellaa ja se patu ei meinaa murtua millää ja se on niiku nerokkaasti suunnitellu sen loppuun. siinä elokuvassa sillä "patulla" oli semmone kultane teline mistä semmone kuula sitte valu alas. kertokaa ihmeessä elokuvan nimi, jää vaivaamaa :--D
ja joo, toi 30 minutes or less kuuluu melkein samaan kategoriaan just zombielandin kanssa, zombielandissa oli ehkä vähä parempi tarina ja ne "säännöt" mitä välillä lueteltiin siinä elokuvassa oli hyvä lisä. tarinaltaa zombieland ei ollu mikään mieleenpainuva, lähtee aika hyvin käyntiin, mutta loppua kohti hiipuu huonoks. joitamia mieleenpainuvia kohtia siinä leffassa kuitenki oli
Yritän miettiä, mutta ei kyllä tule mieleen yhtäkään crime-elokuvaa, joka olisi vain crime. Minkäslaiset on mielessä? Thriller/mysteryist tulee useammin nautittua, kuin noista geneerisistä hollivuutin rikostrillerivammailuista.
Rikoselokuvasta puheenollen tuli katteltua mm. tämä tänään.

Hyvä narratiivi, hyvä elokuva.