d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva Topic > Kaikki Suositukset Ja Keskustelut Tänne
Prev1656667686974Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 27 2011 07:28pm
Quote (Jolli1 @ Dec 27 2011 04:27am)
jep, puhas draama on hyvää. meinasin just, että normaalisti ei mikää "crime" genre sinällään kiinnosta, mutta jos siihen miksaa draamaa ja vaikka thrilleriä, niin silloin siitä voi tullakki katsottavaa. sitten taas vaikuttaa tarina ja näyttelijät ja muiden antamat arvosanat.  muuten ei kyllä hirveesti nua rikos ja thriller kiinnosta. tai oon mää pari hyvää rikos trilleriä kattonu, en muista nimiä, mut yhessä oli se vanha patu kuka tappaa sen vaimon ja sit sitä patua kuulustellaa ja se patu ei meinaa murtua millää ja se on niiku nerokkaasti suunnitellu sen loppuun. siinä elokuvassa sillä "patulla" oli semmone kultane teline mistä semmone kuula sitte valu alas. kertokaa ihmeessä elokuvan nimi, jää vaivaamaa :--D

ja joo, toi 30 minutes or less kuuluu melkein samaan kategoriaan just zombielandin kanssa, zombielandissa oli ehkä vähä parempi tarina ja ne "säännöt" mitä välillä lueteltiin siinä elokuvassa oli hyvä lisä. tarinaltaa zombieland ei ollu mikään mieleenpainuva, lähtee aika hyvin käyntiin, mutta loppua kohti hiipuu huonoks. joitamia mieleenpainuvia kohtia siinä leffassa kuitenki oli


Yritän miettiä, mutta ei kyllä tule mieleen yhtäkään crime-elokuvaa, joka olisi vain crime. Minkäslaiset on mielessä? Thriller/mysteryist tulee useammin nautittua, kuin noista geneerisistä hollivuutin rikostrillerivammailuista.

Rikoselokuvasta puheenollen tuli katteltua mm. tämä tänään.

Hyvä narratiivi, hyvä elokuva.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Dec 27 2011 08:11pm
paras leffa mitä tänä vuonna kattonu täytyy olla London Boulevard, imo helvetin hyvä.. uus Sherlock Holmes pitäis viel kattoo
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 27 2011 08:36pm
Quote (OjjiLol @ Dec 28 2011 04:11am)
uus Sherlock Holmes pitäis viel kattoo


Saattaa tulla tsiigattua, saattaa olla vähän ikävä kyllä, aiempi oli ainakin aika meh.
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Dec 28 2011 05:26pm
Quote (OjjiLol @ 28 Dec 2011 04:11)
uus Sherlock Holmes pitäis viel kattoo


Quote (BebebBurns @ 28 Dec 2011 04:36)
Saattaa tulla tsiigattua, saattaa olla vähän ikävä kyllä, aiempi oli ainakin aika meh.


kävin eiles katttoos sen elokuvateatterissa, ko noita kulttuuriseteleitä alkaa taas olemaa. iha perus viihdettä imho, robert downey jr on muutenkin melko hauska näyttelijä, tosin aina samanlaisessa roolissa. elokuvassa oli mielestäni hyvin kikkailtu kameralla ja hidasteilla yms. efekteillä, kuten siinä kohdassa missä ne juoksee siellä metässä.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 28 2011 05:39pm
Quote (Jolli1 @ Dec 29 2011 01:26am)
kävin eiles katttoos sen elokuvateatterissa, ko noita kulttuuriseteleitä alkaa taas olemaa. iha perus viihdettä imho, robert downey jr on muutenkin melko hauska näyttelijä, tosin aina samanlaisessa roolissa. elokuvassa oli mielestäni hyvin kikkailtu kameralla ja hidasteilla yms. efekteillä, kuten siinä kohdassa missä ne juoksee siellä metässä.


lähivuosina ainakin, onhan se näytellyt mm. chaplinia

tänään tuli katteltua Naked, hieno elokuva.
myös Woody Allenin Sleeper, aika tökerö muutamilla ihan hyvillä one-linerillä, mutta muuten tuntui ison budjetin kaveriprojektilta.

This post was edited by BebebBurns on Dec 28 2011 05:42pm
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 28 2011 05:43pm
tuli katottuu the prestige, oli aika magee leffa. Toimiva rakenne siin leffas.
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Dec 28 2011 05:51pm
Quote (hartwall @ 29 Dec 2011 01:43)
tuli katottuu the prestige, oli aika magee leffa. Toimiva rakenne siin leffas.


aika pitkäveteinen aluks, mut hyvä leffa.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 28 2011 05:56pm
melko hyvä, mutta muistaakseni oli hieman alleviivaava tai väkinäinen
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Dec 29 2011 10:00am
katoin viime yönä "flypaper" nimisen elokuvan. hauskasti ilmaistu pankkiryöstö. paljon käänteitä. päähenkilö ties jossaki elokuvan vaiheessa ihan liian yliluonnollisen hyvin mitä tapahtuu imho, joten siitä miinukset. 7/10
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 29 2011 10:04am
SHOGUN ASSASSIN.... AIKA HYVÄ VIELÄKI
Go Back To Suomi Topic List
Prev1656667686974Next
Add Reply New Topic New Poll