d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Nuuska
Prev16566676869Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 21 2011 03:45pm
jee nyt on pualtoista tornia ja fancy tykki niin ei tarvitse aina pyöritellä
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Jun 21 2011 03:51pm
Vuosi tuli käytettyä hyvin aktiivisesti, nyt vähentymään päin. Ei saa enään irti niin paljoo. Vielä on 3kiekkoo skruffin extra stark paskaa ja 5kiekkoo generaali onyxei. Jos noi viel käyttäis :S
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jun 21 2011 04:17pm
En ole koskaan ymmärtänyt nuuskan käytön hienoutta, nojaa ei kyllä tupakointikaan tai purutupakan mutustaminen sen järkevämpää ole mutta... nojaah jokainen tyylillään.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 21 2011 04:28pm
Quote (Rumilus @ Jun 22 2011 12:17am)
En ole koskaan ymmärtänyt nuuskan käytön hienoutta, nojaa ei kyllä tupakointikaan tai purutupakan mutustaminen sen järkevämpää ole mutta... nojaah jokainen tyylillään.


oletko käyttänyt mitään päihdettä enemmän tai vähemmän aktiivisesti? jos joo niin luulisi, että se antaa perustan edes jonkinttasoiselle ymmärtämiselle.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 21 2011 04:30pm
Quote (Rumilus @ 22 Jun 2011 01:17)
En ole koskaan ymmärtänyt nuuskan käytön hienoutta, nojaa ei kyllä tupakointikaan tai purutupakan mutustaminen sen järkevämpää ole mutta... nojaah jokainen tyylillään.


sama homma. selitinki tän jo
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 21 2011 04:33pm
mm. polttamisen tunne on hieno ja euforia on suurempi, sekä pitkäkestoisempi kuin tupakassa ja semmoista
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 21 2011 04:34pm
Quote (BebebBurns @ 22 Jun 2011 01:33)
mm. polttamisen tunne on hieno ja euforia on suurempi, sekä pitkäkestoisempi kuin tupakassa ja semmoista


ON SE KUMMA ET SAA TYYDYTYSTÄ ORAVANPASKASTA IKENISSÄ
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 21 2011 04:40pm
Quote (KUF @ Jun 22 2011 12:34am)
ON SE KUMMA ET SAA TYYDYTYSTÄ ORAVANPASKASTA IKENISSÄ


ei sen kummempi kuin keskushermostomyrkystä mahalaukussa.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 21 2011 04:42pm
Quote (BebebBurns @ 22 Jun 2011 01:40)
ei sen kummempi kuin keskushermostomyrkystä mahalaukussa.


on se. vähän luonnollisemmalta tuntuu juominen ku paskan laittaminen ikeneen
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 21 2011 04:46pm
Quote (Rzi @ Jun 22 2011 12:42am)
on se. vähän luonnollisemmalta tuntuu juominen ku paskan laittaminen ikeneen


miksi hermostomyrkyn juominen tuntuu luonnolliselta. tuntuuko luonnolliselta juoda lasolia, bensaa tai rikkihappoa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev16566676869Next
Add Reply New Topic New Poll