Quote (Rumilus @ Jun 22 2011 12:17am)
En ole koskaan ymmärtänyt nuuskan käytön hienoutta, nojaa ei kyllä tupakointikaan tai purutupakan mutustaminen sen järkevämpää ole mutta... nojaah jokainen tyylillään.
oletko käyttänyt mitään päihdettä enemmän tai vähemmän aktiivisesti? jos joo niin luulisi, että se antaa perustan edes jonkinttasoiselle ymmärtämiselle.