☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev
1
65
66
67
68
69
458
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 117275
Replies: 4574
Track Topic
Raappana
Member
Posts: 2,405
Joined: Aug 29 2009
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#661
Sep 23 2010 12:59pm
Quote (MikkoU @ 23 Sep 2010 19:09)
http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2010/09/23/hampurilaisjatti-burger-king-tulee-suomeen/201013210/137
om nom nom
http://www.iltalehti.fi/ruoka/2010092312399504_ru.shtml
parempaa
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#662
Sep 28 2010 12:19pm
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/102540-%E2%80%9Densimmainen-maailmansota-paattyy-3102010%E2%80%9D
meki ollaa koettu maailmansotia, siistiä
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#663
Sep 30 2010 05:59am
http://latimesblogs.latimes.com/lanow/2010/01/assembly-committee-oks-bill-to-legalize-marijuana.html
http://www.reuters.com/article/idUSTRE62O08U20100325
koht kaliforniaan
akuseri
Member
Posts: 3,127
Joined: Jan 4 2008
Gold
:
0.00
#664
Oct 3 2010 03:26am
Ei saatana...
Keskustelupalstojen ylläpitäjille harkitaan velvollisuutta valvoa palstojensa kirjoittelua. Ylläpitäjille saattaa tulla velvollisuus poistaa kunniaa loukkaava tai rasistinen aineisto. Valvonnan laiminlyönnistä seuraisi rangaistus.
Mitä järkee tässä on? Nykysen sananvapauslain mukaan voidaan jo saada verkkopalstan ylläpitäjä vastuuseen:
Sen sijaan verkkoportaali tai verkossa oleva keskustelupalsta ei ole verkkojulkaisu, ellei julkaisija toimituksellisesti käsittele siinä olevaa aineistoa.Vaikka lainvastaisesta viestistä vastaa rikoksen tekijä tai siihen osallinen, esimerkiksi keskustelupalstan ylläpitäjän rikosoikeudellinen vastuu voi tulla arvioitavaksi, jos hän sallii palstansa muodostuvan rikollisten viestien julkaisukanavaksi. Verkkojulkaisuja eivät ole myöskään viranomaisten, yritysten tai kansalaisjärjestöjen tavanomaiset kotisivut.
Tässä ei taas kyllä oo mitään ideaa.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Oikeusministeri%C3%B6+pohtii+laittomien+verkkoviestien+suitsimista/1135260582066
http://www.om.fi/Oikeapalsta/Haku/1146647812578
Saimoz
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold
:
1,100.00
#665
Oct 3 2010 06:23am
Quote (akuseri @ 3 Oct 2010 12:26)
Ei saatana...
Keskustelupalstojen ylläpitäjille harkitaan velvollisuutta valvoa palstojensa kirjoittelua. Ylläpitäjille saattaa tulla velvollisuus poistaa kunniaa loukkaava tai rasistinen aineisto. Valvonnan laiminlyönnistä seuraisi rangaistus.
Mitä järkee tässä on? Nykysen sananvapauslain mukaan voidaan jo saada verkkopalstan ylläpitäjä vastuuseen:
Sen sijaan verkkoportaali tai verkossa oleva keskustelupalsta ei ole verkkojulkaisu, ellei julkaisija toimituksellisesti käsittele siinä olevaa aineistoa.Vaikka lainvastaisesta viestistä vastaa rikoksen tekijä tai siihen osallinen, esimerkiksi keskustelupalstan ylläpitäjän rikosoikeudellinen vastuu voi tulla arvioitavaksi, jos hän sallii palstansa muodostuvan rikollisten viestien julkaisukanavaksi. Verkkojulkaisuja eivät ole myöskään viranomaisten, yritysten tai kansalaisjärjestöjen tavanomaiset kotisivut.
Tässä ei taas kyllä oo mitään ideaa.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Oikeusministeri%C3%B6+pohtii+laittomien+verkkoviestien+suitsimista/1135260582066
http://www.om.fi/Oikeapalsta/Haku/1146647812578
[Ensi vuoden alusta voimaan tuleva
sananvapauslaki
..]
Jotenkin hieman kuvottaa jo tuo pelkkä sana.
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#666
Oct 3 2010 06:59am
Quote (akuseri @ 3 Oct 2010 11:26)
Ei saatana...
Keskustelupalstojen ylläpitäjille harkitaan velvollisuutta valvoa palstojensa kirjoittelua. Ylläpitäjille saattaa tulla velvollisuus poistaa kunniaa loukkaava tai rasistinen aineisto. Valvonnan laiminlyönnistä seuraisi rangaistus.
Mitä järkee tässä on? Nykysen sananvapauslain mukaan voidaan jo saada verkkopalstan ylläpitäjä vastuuseen:
Sen sijaan verkkoportaali tai verkossa oleva keskustelupalsta ei ole verkkojulkaisu, ellei julkaisija toimituksellisesti käsittele siinä olevaa aineistoa.Vaikka lainvastaisesta viestistä vastaa rikoksen tekijä tai siihen osallinen, esimerkiksi keskustelupalstan ylläpitäjän rikosoikeudellinen vastuu voi tulla arvioitavaksi, jos hän sallii palstansa muodostuvan rikollisten viestien julkaisukanavaksi. Verkkojulkaisuja eivät ole myöskään viranomaisten, yritysten tai kansalaisjärjestöjen tavanomaiset kotisivut.
Tässä ei taas kyllä oo mitään ideaa.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Oikeusministeri%C3%B6+pohtii+laittomien+verkkoviestien+suitsimista/1135260582066
http://www.om.fi/Oikeapalsta/Haku/1146647812578
semmosta, se laki sit aiotaan puskea läpi.
akuseri
Member
Posts: 3,127
Joined: Jan 4 2008
Gold
:
0.00
#667
Oct 3 2010 09:13am
Quote (SaimOz @ 3 Oct 2010 14:23)
[Ensi vuoden alusta voimaan tuleva
sananvapauslaki
..]
Jotenkin hieman kuvottaa jo tuo pelkkä sana.
Siis sananvapaus itessään vai sananvapauslaki?
Saimoz
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold
:
1,100.00
#668
Oct 4 2010 08:32am
Quote (akuseri @ 3 Oct 2010 18:13)
Siis sananvapaus itessään vai sananvapauslaki?
Jälkimmäinen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010100412457861_uu.shtml
"
kiitos kyydistä, homo
"
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#669
Oct 11 2010 07:14am
http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=39812:ss-lapset-kantavat-energiajuomaa-sixpackeissa-kouluun&catid=2:kotimaa&Itemid=4
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#670
Oct 11 2010 08:15am
Quote (Rzi @ 11 Oct 2010 13:14)
http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=39812:ss-lapset-kantavat-energiajuomaa-sixpackeissa-kouluun&catid=2:kotimaa&Itemid=4
lol'd
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
65
66
67
68
69
458
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact