Quote (BebebBurns @ 27 Dec 2011 04:01)
Tän vuoden elokuvista oikeastaan, mutta toki kiinnostaa muistakin kuulla.
Tätä boldattua en ihan ymmärtänyt, onhan puhtaita draama-elokuvia nimittäin paljon.
Muut noista tullu nähtyä, mutta tuo 30 minutes ei ihan kauheasti innosta, sillä en tykännyt Zombielandistä kauhijasti.
jep, puhas draama on hyvää. meinasin just, että normaalisti ei mikää "crime" genre sinällään kiinnosta, mutta jos siihen miksaa draamaa ja vaikka thrilleriä, niin silloin siitä voi tullakki katsottavaa. sitten taas vaikuttaa tarina ja näyttelijät ja muiden antamat arvosanat. muuten ei kyllä hirveesti nua rikos ja thriller kiinnosta. tai oon mää pari hyvää rikos trilleriä kattonu, en muista nimiä, mut yhessä oli se vanha patu kuka tappaa sen vaimon ja sit sitä patua kuulustellaa ja se patu ei meinaa murtua millää ja se on niiku nerokkaasti suunnitellu sen loppuun. siinä elokuvassa sillä "patulla" oli semmone kultane teline mistä semmone kuula sitte valu alas. kertokaa ihmeessä elokuvan nimi, jää vaivaamaa :--D
ja joo, toi 30 minutes or less kuuluu melkein samaan kategoriaan just zombielandin kanssa, zombielandissa oli ehkä vähä parempi tarina ja ne "säännöt" mitä välillä lueteltiin siinä elokuvassa oli hyvä lisä. tarinaltaa zombieland ei ollu mikään mieleenpainuva, lähtee aika hyvin käyntiin, mutta loppua kohti hiipuu huonoks. joitamia mieleenpainuvia kohtia siinä leffassa kuitenki oli
This post was edited by Jolli1 on Dec 26 2011 08:30pm