d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva Topic > Kaikki Suositukset Ja Keskustelut Tänne
Prev1646566676874Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Dec 20 2011 03:17pm
Quote (BebebBurns @ 19 Dec 2011 23:21)
imdbssä 2011 olevista jotain tämmöstä atm

Hyvät
Tree of life
Drive
The Woman
Hanna


drive oli mielestäni melko paccaa. ja jepajep, melancholia oli hyvä ja hanna. en kyllä ollu nähny noista listauksista ees puolia :s
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 20 2011 05:37pm
Quote (Jolli1 @ Dec 20 2011 11:17pm)
drive oli mielestäni melko paccaa. ja jepajep, melancholia oli hyvä ja hanna. en kyllä ollu nähny noista listauksista ees puolia :s


suurin ongelma drivessa oli ainakin mulle yksiulotteiset gangsterit, muuten lajityyppinsä edustajaksi varsin mukava
Member
Posts: 2,943
Joined: Dec 31 2008
Gold: 111.35
Dec 21 2011 01:08am
Quote (BebebBurns @ 21 Dec 2011 01:37)
suurin ongelma drivessa oli ainakin mulle yksiulotteiset gangsterit, muuten lajityyppinsä edustajaksi varsin mukava



Ootko nähny noita Winding Refnin aikasempia leffoja?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 21 2011 04:18am
Quote (JounniFin @ Dec 21 2011 09:08am)
Ootko nähny noita Winding Refnin aikasempia leffoja?


Joo, kaikki paitsi bleederin. Fear Xstä en oikein tykännyt, mutta muista kyllä.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 21 2011 01:14pm
Quote (Jolli1 @ Dec 20 2011 11:17pm)
drive oli mielestäni melko paccaa. ja jepajep, melancholia oli hyvä ja hanna. en kyllä ollu nähny noista listauksista ees puolia :s


Mistäs muista ite oot tykkäilly?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Dec 26 2011 04:55pm
tuli just katottuu Drive, helvetin huono leffa.. en suosittelle kellekkää.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 26 2011 05:24pm
Quote (OjjiLol @ Dec 27 2011 12:55am)
tuli just katottuu Drive, helvetin huono leffa.. en suosittelle kellekkää.


Varsin hyvä hollywood crime/romanssiksi, toki ylihypetetty.

Hiljattain katotuista tää on oikein hyvä, vankilaelokuva.



This post was edited by BebebBurns on Dec 26 2011 05:29pm
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Dec 26 2011 07:33pm
Quote (BebebBurns @ 21 Dec 2011 21:14)
Mistäs muista ite oot tykkäilly?


jaa meinaakko tän vuoden puolella ilmestyneistä elokuvista vai yleensäkki koskaan ilmestyneistä?
draamat uppoo aika hyvin, riippuen muista genreistä ja näyttelijöistä yms.
Lord of War oli hyvä ja sit tottakai Fight Club ja V for Vendetta, One Flew Over the Cuckoo's Nest ym tämmäinen
onha noita elokuvia mistä pitää, mut noi nyt tulee ensimmäisenä mielee.

äske katoin 30 minutes or less ja se oli taas niitä hohhoijaa elokuvia. onneks elokuvan loppu ees kohensi arvosanaa sille
eile kattosin tän Contagionin, seki oli hyvä 7,8/10
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 26 2011 08:01pm
Quote (Jolli1 @ Dec 27 2011 03:33am)
jaa meinaakko tän vuoden puolella ilmestyneistä elokuvista vai yleensäkki koskaan ilmestyneistä?
draamat uppoo aika hyvin, riippuen muista genreistä ja näyttelijöistä yms.
Lord of War oli hyvä ja sit tottakai Fight Club ja V for Vendetta, One Flew Over the Cuckoo's Nest ym tämmäinen
onha noita elokuvia mistä pitää, mut noi nyt tulee ensimmäisenä mielee.

äske katoin 30 minutes or less ja se oli taas niitä hohhoijaa elokuvia. onneks elokuvan loppu ees kohensi arvosanaa sille
eile kattosin tän Contagionin, seki oli hyvä 7,8/10


Tän vuoden elokuvista oikeastaan, mutta toki kiinnostaa muistakin kuulla.
Tätä boldattua en ihan ymmärtänyt, onhan puhtaita draama-elokuvia nimittäin paljon.
Muut noista tullu nähtyä, mutta tuo 30 minutes ei ihan kauheasti innosta, sillä en tykännyt Zombielandistä kauhijasti.
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Dec 26 2011 08:27pm
Quote (BebebBurns @ 27 Dec 2011 04:01)
Tän vuoden elokuvista oikeastaan, mutta toki kiinnostaa muistakin kuulla.
Tätä boldattua en ihan ymmärtänyt, onhan puhtaita draama-elokuvia nimittäin paljon.
Muut noista tullu nähtyä, mutta tuo 30 minutes ei ihan kauheasti innosta, sillä en tykännyt Zombielandistä kauhijasti.


jep, puhas draama on hyvää. meinasin just, että normaalisti ei mikää "crime" genre sinällään kiinnosta, mutta jos siihen miksaa draamaa ja vaikka thrilleriä, niin silloin siitä voi tullakki katsottavaa. sitten taas vaikuttaa tarina ja näyttelijät ja muiden antamat arvosanat. muuten ei kyllä hirveesti nua rikos ja thriller kiinnosta. tai oon mää pari hyvää rikos trilleriä kattonu, en muista nimiä, mut yhessä oli se vanha patu kuka tappaa sen vaimon ja sit sitä patua kuulustellaa ja se patu ei meinaa murtua millää ja se on niiku nerokkaasti suunnitellu sen loppuun. siinä elokuvassa sillä "patulla" oli semmone kultane teline mistä semmone kuula sitte valu alas. kertokaa ihmeessä elokuvan nimi, jää vaivaamaa :--D

ja joo, toi 30 minutes or less kuuluu melkein samaan kategoriaan just zombielandin kanssa, zombielandissa oli ehkä vähä parempi tarina ja ne "säännöt" mitä välillä lueteltiin siinä elokuvassa oli hyvä lisä. tarinaltaa zombieland ei ollu mikään mieleenpainuva, lähtee aika hyvin käyntiin, mutta loppua kohti hiipuu huonoks. joitamia mieleenpainuvia kohtia siinä leffassa kuitenki oli

This post was edited by Jolli1 on Dec 26 2011 08:30pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1646566676874Next
Add Reply New Topic New Poll