Quote (Pomppeli @ 14 Aug 2012 22:49)
olympialaiset loppui
ps. kun katon auction housesta huvin vuoks kaikkea lvl 60 roinaa ja jota tulen käyttämään barballani, olen hämmästynyt kuinka paskaa tämä "legendary" kama oikeesti on vertaa noihin joihinki täysin käsittämättömän koviin rare kamoihin. Ihme peli.
ps #2. Ärsyttää hieman kun tässsä pelissä on otettu niin vitusti asioista suoraan wowista. No ymmärtää blizzua, mitäs hyvin myyvää juttua muuttamaan, ja mikäs parempi asiakaskunta tälle piilowowipelille ku vannoutuneet diablo pelaajat jotka on haukkunu wowin maasta taivaaseen

Niinku monet tän foorumin jonneista jotka pelaa nyt muna sojossa tätä ja haukkunu wowin lyttyyn. Tietäkää te: Tämä on wow kopio (puoliksi)
Eiköhän kaikki pelit mene tohon 50% kopio- kategoriaan.
Harvemmin näkee 100% originaali pelejä joita miljoonat pelaa.
Wowi ei näyttäny koskaan meikäläisen silmään hyvältä, eikä ajatus kk maksusta kiinnostanu.