d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 - Thread
Prev16364656667306Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 14 2012 01:12pm
Quote (Pomppeli @ 14 Aug 2012 21:33)
lol mikä peli. Jotain exp kamojaki pitäs pitää


omalla wizullani - lvl54- on joku 200/23% expaa per tappo, mut silti on vaa niin vitun hidasta, verrattuna siihen kuin nopeesti saa tapettua niin vois olla melkeen parasta jättää noi +x exp <50 levulle. Ja sit taas toi helm socket on iha hyvä sitte ku saa ylimäärästä expaa kun saa vaa nopeesti lakoon ne
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 14 2012 01:49pm
Quote (Rzi @ Aug 14 2012 08:52pm)
no mitäs sit pelat



olympialaiset loppui

ps. kun katon auction housesta huvin vuoks kaikkea lvl 60 roinaa ja jota tulen käyttämään barballani, olen hämmästynyt kuinka paskaa tämä "legendary" kama oikeesti on vertaa noihin joihinki täysin käsittämättömän koviin rare kamoihin. Ihme peli.

ps #2. Ärsyttää hieman kun tässsä pelissä on otettu niin vitusti asioista suoraan wowista. No ymmärtää blizzua, mitäs hyvin myyvää juttua muuttamaan, ja mikäs parempi asiakaskunta tälle piilowowipelille ku vannoutuneet diablo pelaajat jotka on haukkunu wowin maasta taivaaseen ;) Niinku monet tän foorumin jonneista jotka pelaa nyt muna sojossa tätä ja haukkunu wowin lyttyyn. Tietäkää te: Tämä on wow kopio (puoliksi)

This post was edited by Pomppeli on Aug 14 2012 02:07pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 14 2012 02:16pm
Quote (Pomppeli @ 14 Aug 2012 22:49)
olympialaiset loppui

ps. kun katon auction housesta huvin vuoks kaikkea lvl 60 roinaa ja jota tulen käyttämään barballani, olen hämmästynyt kuinka paskaa tämä "legendary" kama oikeesti on vertaa noihin joihinki täysin käsittämättömän koviin rare kamoihin. Ihme peli.

ps #2. Ärsyttää hieman kun tässsä pelissä on otettu niin vitusti asioista suoraan wowista. No ymmärtää blizzua, mitäs hyvin myyvää juttua muuttamaan, ja mikäs parempi asiakaskunta tälle piilowowipelille ku vannoutuneet diablo pelaajat jotka on haukkunu wowin maasta taivaaseen ;) Niinku monet tän foorumin jonneista jotka pelaa nyt muna sojossa tätä ja haukkunu wowin lyttyyn. Tietäkää te: Tämä on wow kopio (puoliksi)


ihan samalla tavalla kuraa ne on ku kakkosessaki. ja edelleen wow ja dippe 3 on täysin erityylisiä pelejä. toiset valittaa ku ei oo wowin tyylinen ja toiset valittaa ku on wowin tyylinen :rofl:
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 14 2012 02:45pm
Quote (Rzi @ Aug 14 2012 10:16pm)
ihan samalla tavalla kuraa ne on ku kakkosessaki. ja edelleen wow ja dippe 3 on täysin erityylisiä pelejä. toiset valittaa ku ei oo wowin tyylinen ja toiset valittaa ku on wowin tyylinen  :rofl:



eri pelejä mutta aivan helvetisti wowista on otettu tähän diabloon.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 14 2012 02:48pm
Quote (Pomppeli @ 14 Aug 2012 23:45)
eri pelejä mutta aivan helvetisti wowista on otettu tähän diabloon.


se on sitä nykypäivää. ei ne ala 2000 luvun tyylillä tekemään vaan kopioi uudemmista. uniikkeja pelejä harvemmi näkee enää
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Aug 15 2012 02:02am
Quote (Pomppeli @ Aug 14 2012 09:49pm)
olympialaiset loppui

ps. kun katon auction housesta huvin vuoks kaikkea lvl 60 roinaa ja jota tulen käyttämään barballani, olen hämmästynyt kuinka paskaa tämä "legendary" kama oikeesti on vertaa noihin joihinki täysin käsittämättömän koviin rare kamoihin. Ihme peli.

ps #2. Ärsyttää hieman kun tässsä pelissä on otettu niin vitusti asioista suoraan wowista. No ymmärtää blizzua, mitäs hyvin myyvää juttua muuttamaan, ja mikäs parempi asiakaskunta tälle piilowowipelille ku vannoutuneet diablo pelaajat jotka on haukkunu wowin maasta taivaaseen ;) Niinku monet tän foorumin jonneista jotka pelaa nyt muna sojossa tätä ja haukkunu wowin lyttyyn. Tietäkää te: Tämä on wow kopio (puoliksi)


öööö ite en kauheesti samaa oo huomannu? Mitä on otettu suoraan? Itseäni vituttaa tämän foorumin jonnet jotka sanovat tätä wowi kopioksi ilman minkäänlaista perustetta :D

This post was edited by kerpele on Aug 15 2012 02:04am
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Aug 15 2012 02:04am
yhtä hyvin vois sanoo wowin olevan diablo 2 kopio, koska siinä on niin monta "samanlaista juttuu". Molemmis on hei paladin.
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Aug 15 2012 02:07am
Quote (Pomppeli @ 14 Aug 2012 22:49)
olympialaiset loppui

ps. kun katon auction housesta huvin vuoks kaikkea lvl 60 roinaa ja jota tulen käyttämään barballani, olen hämmästynyt kuinka paskaa tämä "legendary" kama oikeesti on vertaa noihin joihinki täysin käsittämättömän koviin rare kamoihin. Ihme peli.

ps #2. Ärsyttää hieman kun tässsä pelissä on otettu niin vitusti asioista suoraan wowista. No ymmärtää blizzua, mitäs hyvin myyvää juttua muuttamaan, ja mikäs parempi asiakaskunta tälle piilowowipelille ku vannoutuneet diablo pelaajat jotka on haukkunu wowin maasta taivaaseen ;) Niinku monet tän foorumin jonneista jotka pelaa nyt muna sojossa tätä ja haukkunu wowin lyttyyn. Tietäkää te: Tämä on wow kopio (puoliksi)


Eiköhän kaikki pelit mene tohon 50% kopio- kategoriaan.
Harvemmin näkee 100% originaali pelejä joita miljoonat pelaa.

Wowi ei näyttäny koskaan meikäläisen silmään hyvältä, eikä ajatus kk maksusta kiinnostanu.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 15 2012 08:58am


This post was edited by Rzi on Aug 15 2012 08:59am
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 15 2012 09:05am
Quote (Rzi @ 15 Aug 2012 16:58)
http://s8.postimage.org/3zrhecoj9/0_IZH56_HIX1_FL1344454806133.jpg




This post was edited by hartwall on Aug 15 2012 09:05am
Go Back To Suomi Topic List
Prev16364656667306Next
Add Reply New Topic New Poll