d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva Topic > Kaikki Suositukset Ja Keskustelut Tänne
Prev1636465666774Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 5 2011 08:05am
Quote (BebebBurns @ Dec 4 2011 01:42pm)
jos kattoisin niin olisi varmaan valmis tappamaan itseni sen jälkeen


:blink:

KATSO SE!!

Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Dec 5 2011 10:52am
Kattelin tallennuksista smokkimiehen ja happy feetin

en kyl kattonu loppuun kumpaakaa
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 19 2011 12:25pm
Oottekos kattelleet mitään erityisen hyviä elokuvia tältä vuodelta?

This post was edited by BebebBurns on Dec 19 2011 12:26pm
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Dec 19 2011 12:37pm
Quote (BebebBurns @ 19 Dec 2011 20:25)
Oottekos kattelleet mitään erityisen hyviä elokuvia tältä vuodelta?


Harry Potter ja kuoleman varjelukset: osa 2
kyllähä niitä muitaki oli, mutta tää nyt jostakin syystä tuli ekana mieleen
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 19 2011 12:39pm
Quote (Jolli1 @ 19 Dec 2011 20:37)
Harry Potter ja kuoleman varjelukset: osa 2
kyllähä niitä muitaki oli, mutta tää nyt jostakin syystä tuli ekana mieleen


varmaa joku killer elite, thor, fast five ja captain america?
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Dec 19 2011 12:41pm
Quote (Rzi @ 19 Dec 2011 20:39)
varmaa joku killer elite, thor, fast five ja captain america?


meinasin eka just troolailla sanomalla just nimenomaan thor, captain america ja fast five Xd but then i serious'd

kerroppas muute oma näkemykses, mitkä oli tämän vuoden parhaimpia elokuvia?

This post was edited by Jolli1 on Dec 19 2011 12:42pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 19 2011 03:21pm
imdbssä 2011 olevista jotain tämmöstä atm

Paras
Melancholia

Mainiot
31th of august, oslo
Once upon a time in anatolia
Hors Satan
The Kid With a Bike
Sleeping sickness
Curling

Oikein hyvät
La fin du silence
The Other Side of Sleep
Code Blue
The Turin Horse

Hyvät
Tree of life
Drive
The Woman
Hanna
Member
Posts: 3,077
Joined: Dec 26 2007
Gold: 0.00
Dec 19 2011 03:33pm
Setup

ihan jees toimintapätkä :)
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Dec 19 2011 04:27pm
tuli katottua stallone leffa eilen neloselta :D tais olla Oscar niminen
aivan älyttömän huvittava leffa, päättömän hauska kerrassaan
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Dec 19 2011 07:16pm
Kertokaas 2010 ja siitä eteenpäin katottavia leffoja :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1636465666774Next
Add Reply New Topic New Poll