Quote (Rzi @ 19 Dec 2011 20:39)
varmaa joku killer elite, thor, fast five ja captain america?
meinasin eka just troolailla sanomalla just nimenomaan thor, captain america ja fast five Xd but then i serious'd
kerroppas muute oma näkemykses, mitkä oli tämän vuoden parhaimpia elokuvia?
This post was edited by Jolli1 on Dec 19 2011 12:42pm