Quote (kerpele @ 21 Oct 2010 18:02)
Ostin just catchin lakritsi pussii. Tää on kyl uus faivorit

mulla oli muutama purkki offroadin lakritsia, löysää. pysty sitä jonku purkin tai kaks käyttää, mut sit se alko olee aika perseestä. sama oli offroadin frostedissa, tosin sillo oli pussia.