☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Elokuva Topic > Kaikki Suositukset Ja Keskustelut Tänne
Prev
1
62
63
64
65
66
74
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 13775
Replies: 735
Track Topic
EreKaiser
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold
:
200.00
#631
Nov 26 2011 10:43pm
Oli hyvin hämmentävä elokuva...
"Willem Defoe - it's like a frog talking to a parrot.. WILLEM - DEFOOOE"
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#632
Nov 27 2011 12:16am
Quote (EreKaiser @ Nov 27 2011 06:43am)
http://www.youtube.com/watch?v=hw03QayJ2fU
Oli hyvin hämmentävä elokuva...
"Willem Defoe - it's like a frog talking to a parrot.. WILLEM - DEFOOOE"
Hieno elokuva, ei hämmentävä kylläkään.
rumpali
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold
:
230.00
#633
Dec 4 2011 05:13am
Autot 2!
tosisikahyvä
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#634
Dec 4 2011 05:16am
Quote (rumpali @ 4 Dec 2011 13:13)
Autot 2!
tosisikahyvä
oli muute oikeesti todella hyvä. katottiin pojan kaa pari vekkaa sitte
rumpali
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold
:
230.00
#635
Dec 4 2011 05:18am
Quote (A2K @ Dec 4 2011 01:16pm)
oli muute oikeesti todella hyvä. katottiin pojan kaa pari vekkaa sitte
totta!
mahti efektit ja kaikki..
niiku alussa se kierre mihi se heitti ne tynnyrit ja pommin.
PAU PAU PAU PAU PAU!
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#636
Dec 4 2011 05:20am
en usko
This post was edited by BebebBurns on Dec 4 2011 05:20am
rumpali
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold
:
230.00
#637
Dec 4 2011 05:22am
Quote (BebebBurns @ Dec 4 2011 01:20pm)
en usko
kahto ni usot
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#638
Dec 4 2011 05:26am
itekki saa aina pojan kaa kattoa kaikkia hienoja piirrettyjä.
juoni siin oli hauska. kunnon bondi parodia
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#639
Dec 4 2011 05:42am
Quote (rumpali @ Dec 4 2011 01:22pm)
kahto ni usot
jos kattoisin niin olisi varmaan valmis tappamaan itseni sen jälkeen
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#640
Dec 4 2011 06:32am
http://www.imdb.com/title/tt1650407/
Melko hyvä, paikoitellen yllättävän kauniin näköinen kuva ainakin blurayssä. Yksi aika tarpeeton ja väkinäinen huumorigägi ängetty.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
62
63
64
65
66
74
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact