d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva Topic > Kaikki Suositukset Ja Keskustelut Tänne
Prev1626364656674Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Nov 26 2011 10:43pm


Oli hyvin hämmentävä elokuva...

"Willem Defoe - it's like a frog talking to a parrot.. WILLEM - DEFOOOE"
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Nov 27 2011 12:16am
Quote (EreKaiser @ Nov 27 2011 06:43am)
http://www.youtube.com/watch?v=hw03QayJ2fU

Oli hyvin hämmentävä elokuva...

"Willem Defoe - it's like a frog talking to a parrot.. WILLEM - DEFOOOE"


Hieno elokuva, ei hämmentävä kylläkään.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 4 2011 05:13am
Autot 2!

tosisikahyvä
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 4 2011 05:16am
Quote (rumpali @ 4 Dec 2011 13:13)
Autot 2!

tosisikahyvä


oli muute oikeesti todella hyvä. katottiin pojan kaa pari vekkaa sitte :p
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 4 2011 05:18am
Quote (A2K @ Dec 4 2011 01:16pm)
oli muute oikeesti todella hyvä. katottiin pojan kaa pari vekkaa sitte :p


totta!

mahti efektit ja kaikki..

niiku alussa se kierre mihi se heitti ne tynnyrit ja pommin.

PAU PAU PAU PAU PAU!
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 4 2011 05:20am
en usko :(

This post was edited by BebebBurns on Dec 4 2011 05:20am
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 4 2011 05:22am
Quote (BebebBurns @ Dec 4 2011 01:20pm)
en usko :(


kahto ni usot
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 4 2011 05:26am
itekki saa aina pojan kaa kattoa kaikkia hienoja piirrettyjä. :p

juoni siin oli hauska. kunnon bondi parodia :p
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 4 2011 05:42am
Quote (rumpali @ Dec 4 2011 01:22pm)
kahto ni usot


jos kattoisin niin olisi varmaan valmis tappamaan itseni sen jälkeen
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 4 2011 06:32am

http://www.imdb.com/title/tt1650407/

Melko hyvä, paikoitellen yllättävän kauniin näköinen kuva ainakin blurayssä. Yksi aika tarpeeton ja väkinäinen huumorigägi ängetty.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1626364656674Next
Add Reply New Topic New Poll