Quote (Lockheart @ Jan 30 2010 08:33pm)
huomaan et morkki odottaa jo innolla uutta lad ku tällänen topic^^
viimeks ukolla oli täpärästi full tal ennen mua

koskakohan btw tuo reset mahtaa tulla..alkaa tohon call of dutyy pikku hiljaa tylsistyä o.O
Jaa mitä codii pelaat? uo, waw?