Quote (KUF @ Aug 4 2011 09:43pm)
KAI SE OLI JÄTTÄNY JOLLEKI KOLMOSEL JA AATELLU ET SIIN OIS KAUHEETKI PURISTUKSET 8D
Quote (A2K @ Aug 4 2011 09:45pm)

melkosella pörinällä tullu sitte alas :D:D
ei kyl se iha vapaalla oli ku kattoin siitä lasin läpi.. ja ääniä pitäny muuta ku rytinää ku se tuli sitä hiekkatiet pitki semmose pikku pensaan läpi.
varmaa reilu 50km/h ehti vauhtii olla siin ku se meni sen tien yli aitaa päin. oli vähän jykevämpi aita onneks ni ei kovi kovaa siihe taloon enää osunu..