Quote (kerpele @ Oct 18 2010 03:58pm)
Mites ton nuuskan myynti ny meneekää? Meen huome ruottiin iltalaivalla (aamulla ruottissa), sit oon keskiviikon Ruotsissa ja ke iltana laiva lähtee taas takas Suomeen. Niin tarviiko nuuskat ostaa jo menomatkalla helvetin aikasin aamulla, vai voinko ostaa ne tulomatkalla, alkumatkasta? Ku luin jostain sivuilta et myytäs vaan kun laiva on menossa ruottii, et wat :D? Viking Linel meen
Bump, ku ehti tul taas melkosesti paskaa välii