d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Nuuska
Prev1616263646569Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Oct 9 2010 06:44am
Quote (Jolli1 @ Oct 9 2010 11:37am)
tämä.. tosin näin alkuun se valvonta voi olla hituc tarkempaa


nimenomaa :P
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Oct 18 2010 07:58am
Mites ton nuuskan myynti ny meneekää? Meen huome ruottiin iltalaivalla (aamulla ruottissa), sit oon keskiviikon Ruotsissa ja ke iltana laiva lähtee taas takas Suomeen. Niin tarviiko nuuskat ostaa jo menomatkalla helvetin aikasin aamulla, vai voinko ostaa ne tulomatkalla, alkumatkasta? Ku luin jostain sivuilta et myytäs vaan kun laiva on menossa ruottii, et wat :D? Viking Linel meen
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Oct 18 2010 08:06am


toi jätkä on kova.
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Oct 18 2010 08:11am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 18 2010 08:15am
Quote (Kodekit @ 18 Oct 2010 17:11)
http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/5v/wtn/nw00/110413/normal_488372040.jpg


8ddddddddddddd
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Oct 18 2010 08:19am
Vois vähentää / lopettaa taas.

Quote (Kodekit @ Oct 18 2010 05:11pm)
http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/5v/wtn/nw00/110413/normal_488372040.jpg


Wanha + huono kuva.
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Oct 18 2010 08:21am
Quote (kerpele @ Oct 18 2010 03:58pm)
Mites ton nuuskan myynti ny meneekää? Meen huome ruottiin iltalaivalla (aamulla ruottissa), sit oon keskiviikon Ruotsissa ja ke iltana laiva lähtee taas takas Suomeen. Niin tarviiko nuuskat ostaa jo menomatkalla helvetin aikasin aamulla, vai voinko ostaa ne tulomatkalla, alkumatkasta? Ku luin jostain sivuilta et myytäs vaan kun laiva on menossa ruottii, et wat :D? Viking Linel meen


Bump, ku ehti tul taas melkosesti paskaa välii
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Oct 18 2010 08:22am
Quote (kerpele @ 18 Oct 2010 17:21)
Bump, ku ehti tul taas melkosesti paskaa välii


Sama se mistä ostat.

Osta menomatkalla osa!

Jos tulomatkalla ei myydä niin vituttaa vähempi.

This post was edited by Saimoz on Oct 18 2010 08:22am
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Oct 18 2010 08:22am
Quote (Saimoz @ Oct 18 2010 05:22pm)
Sama se mistä ostat.


Tärkeä nimenvaihto? :----)
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Oct 18 2010 08:23am
Quote (Allu3 @ 18 Oct 2010 17:22)
Tärkeä nimenvaihto? :----)


Kustanti vaan 250fg, ihan testimielessä katson jaksaako tätä katsella.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1616263646569Next
Add Reply New Topic New Poll