d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev16162636465458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 2 2010 10:30am
Quote (PMS @ 2 Sep 2010 19:02)
en tajua


joku puunhalaajien ja muitten vastaavien pelleilyjä.. älä ota vakavasti, ota bisseä. :cheers:
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 2 2010 10:43am
Quote (A2K @ 2 Sep 2010 16:30)
joku puunhalaajien ja muitten vastaavien pelleilyjä.. älä ota vakavasti, ota bisseä. :cheers:


okei :) En ota bissee vaan otan koht dry vodkaa XD
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 2 2010 10:44am
Quote (PMS @ 2 Sep 2010 19:43)
okei :) En ota bissee vaan otan koht dry vodkaa XD


jeh. parempaa. sun innottaman otan stolisnayaa ku poika menee nukkuun.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 2 2010 10:46am
Quote (A2K @ 2 Sep 2010 16:44)
jeh. parempaa. sun innottaman otan stolisnayaa ku poika menee nukkuun.


Stolis on aika hyvää :) Vois mennä iha justiinsa tekee drinksui :D Tehtiin juuri vaimokkeen kanssa pizzaa OM OM OM :P kinkku ananas jauheliha :P
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 2 2010 10:49am
Quote (PMS @ 2 Sep 2010 19:46)
Stolis on aika hyvää :) Vois mennä iha justiinsa tekee drinksui :D Tehtiin juuri vaimokkeen kanssa pizzaa OM OM OM :P kinkku ananas jauheliha :P


stoli o kyl namia. jaha. pizzaa. OM OM OM! ite laitan aina jauheliha, paprika, kinkku, tuna ja rutosti juustoa. pitäs kyl huomenna tehä kans pizzaa. :D

This post was edited by A2K on Sep 2 2010 10:49am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 2 2010 10:52am
Quote (A2K @ 2 Sep 2010 16:49)
stoli o kyl namia. jaha. pizzaa. OM OM OM! ite laitan aina jauheliha, paprika, kinkku, tuna ja rutosti juustoa. pitäs kyl huomenna tehä kans pizzaa. :D


Kannattaa :) Perkele ku ämmä puhuu puhelimessa jo 30 minsaa :D pääsis jo pikkuhiljaa ryyp :D
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 2 2010 12:02pm
Quote (PMS @ 2 Sep 2010 19:52)
Kannattaa :) Perkele ku ämmä puhuu puhelimessa jo 30 minsaa :D pääsis jo pikkuhiljaa ryyp :D


:rofl:

Quote (MukavaSamu @ 2 Sep 2010 19:59)


jenkit hakee uutta syytä hyökätä jonnekki irakiin tai vastaavaan.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Sep 2 2010 02:24pm
Quote (PMS @ 2 Sep 2010 18:02)
en tajua


ilmastonmuutos?
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Go Back To Suomi Topic List
Prev16162636465458Next
Add Reply New Topic New Poll