Quote (PMS @ 2 Sep 2010 19:46)
Stolis on aika hyvää

Vois mennä iha justiinsa tekee drinksui

Tehtiin juuri vaimokkeen kanssa pizzaa OM OM OM

kinkku ananas jauheliha

stoli o kyl namia. jaha. pizzaa. OM OM OM! ite laitan aina jauheliha, paprika, kinkku, tuna ja rutosti juustoa. pitäs kyl huomenna tehä kans pizzaa.
This post was edited by A2K on Sep 2 2010 10:49am