d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev16061626364210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Aug 1 2011 05:15pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ 2 Aug 2011 00:12)
-_-


Quote (KUF @ 2 Aug 2011 00:15)
^_^


<_<
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Aug 1 2011 05:16pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ 2 Aug 2011 02:12)
-_-


Quote (KUF @ 2 Aug 2011 02:15)
^_^


Quote (ApiN @ 2 Aug 2011 02:15)
<_<


:zzz:
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Aug 1 2011 05:24pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ 2 Aug 2011 00:16)
:zzz:


Quote (ApiN @ 2 Aug 2011 00:15)
<_<


Quote (KUF @ 2 Aug 2011 00:15)
^_^


Quote (SeppoTaalasmaa @ 2 Aug 2011 00:12)
-_-


:flamethrower:
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Aug 1 2011 09:33pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Aug 2 2011 12:07am)
6.2 litranen AMG mersu B) 2011 vuosimallia


Laiska auto.

Itsellä ehkä vaikuttavin testilenkki oli viime talvena audi rs6:lla millä tehtiin jäällä ajon maailmanennätys. Autossa oli mm. mtm:n uutta ohjelmaa, putkistoa jne. Yli 700 hp ja repi ihan kivasti talvellakin vaikkei pitoa meinannut pahemmin löytyä alta 150 vauhdeissa.

Tämä auto siis kyseessä:
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 1 2011 11:42pm
Quote (ambid @ 2 Aug 2011 06:33)
Laiska auto.

Itsellä ehkä vaikuttavin testilenkki oli viime talvena audi rs6:lla millä tehtiin jäällä ajon maailmanennätys. Autossa oli mm. mtm:n uutta ohjelmaa, putkistoa jne. Yli 700 hp ja repi ihan kivasti talvellakin vaikkei pitoa meinannut pahemmin löytyä alta 150 vauhdeissa.

Tämä auto siis kyseessä:
http://cdn.egmcartech.com/wp-content/uploads/2011/03/nokian_tyres_audi_rs6_record_images_main.jpg


Nice. B) oon sil wanhal risa nelosen farkulla vetäny. Oli kans noin 730hp. Kiva vehje perheautoksi. :) tohon uuteen en oo koskenu. Tahtos kyl.
Member
Posts: 244
Joined: Aug 2 2011
Gold: 0.00
Aug 3 2011 02:54pm
pärrärärärä
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 4 2011 12:35pm
kerronpa täällä koska autot liiyytty pörinään ja pärinään ja sillee..

Noniin.

Tossa päivällä oltii lähös kaverilta ajelee täsä helsinkis tarkemmin puistolas. oli auto sit tien vieres mulla parkissa, oli ikkunat ja kattoluukku auki ja musiikki sillee suht koval ku lähin siit liikkelle.

No äkkiä sit kuuluu semmone rysähdys ja kattelen ympäriinsä et mistä vitusta tuo tuli. katseeni suuntautui sitten taustapeiliin ja siitä tien poikki viuhahti kovaa vauhtia mini cooper, vieläpä S mallia.

Auto oli lähteny ilman kuskia valumaan jyrkkää mäkeä alas, ei ollu kässäriä eikä vaihdetta pääl. se oli siin matkal sit jo kaatanu jonku roskiskatoksen ja liikennemerkin, ja siin tien kohal otti vähää ilmaankin jo.

siitä se suhahti tien poikki vastakkaisen tontin aidan läpi ja siitä sit talon seinään.

peruutin takasi parkkii ja mentiin tsekkaa et kuis kävi. ihmeteltiin siinä pieni hetki ja soitin sitten hätänumeroon.

poliisit tuli paikalle ja hoiti homman hienosti.

kuski löyty omasta kodista ja hiuka hämmentyneenä tuli kattomaan sitte autoansa.

puskuria meni uusiks, pohjamuovei oli ympäriinsä, syylariin jäi aidan palane törröttään... varmaan meni alustakin hiuka solmuun tuos rytäkäs.

HUH olipa näky!

sit me mentiin pois.


oli pitkä tarina.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 4 2011 12:37pm
Quote (rumpali @ 4 Aug 2011 21:35)
kerronpa täällä koska autot liiyytty pörinään ja pärinään ja sillee..

Noniin.

Tossa päivällä oltii lähös kaverilta ajelee täsä helsinkis tarkemmin puistolas. oli auto sit tien vieres mulla parkissa, oli ikkunat ja kattoluukku auki ja musiikki sillee suht koval ku lähin siit liikkelle.

No äkkiä sit kuuluu semmone rysähdys ja kattelen ympäriinsä et mistä vitusta tuo tuli. katseeni suuntautui sitten taustapeiliin ja siitä tien poikki viuhahti kovaa vauhtia mini cooper, vieläpä S mallia.

Auto oli lähteny ilman kuskia valumaan jyrkkää mäkeä alas, ei ollu kässäriä eikä vaihdetta pääl. se oli siin matkal sit jo kaatanu jonku roskiskatoksen ja liikennemerkin, ja siin tien kohal otti vähää ilmaankin jo.

siitä se suhahti tien poikki vastakkaisen tontin aidan läpi ja siitä sit talon seinään.

peruutin takasi parkkii ja mentiin tsekkaa et kuis kävi. ihmeteltiin siinä pieni hetki ja soitin sitten hätänumeroon.

poliisit tuli paikalle ja hoiti homman hienosti.

kuski löyty omasta kodista ja hiuka hämmentyneenä tuli kattomaan sitte autoansa.

puskuria meni uusiks, pohjamuovei oli ympäriinsä, syylariin jäi aidan palane törröttään... varmaan meni alustakin hiuka solmuun tuos rytäkäs.

HUH olipa näky!

sit me mentiin pois.


oli pitkä tarina.


:D hiukan hymyilytti. :D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 4 2011 12:38pm
Quote (rumpali @ 4 Aug 2011 21:35)
kerronpa täällä koska autot liiyytty pörinään ja pärinään ja sillee..

Noniin.

Tossa päivällä oltii lähös kaverilta ajelee täsä helsinkis tarkemmin puistolas. oli auto sit tien vieres mulla parkissa, oli ikkunat ja kattoluukku auki ja musiikki sillee suht koval ku lähin siit liikkelle.

No äkkiä sit kuuluu semmone rysähdys ja kattelen ympäriinsä et mistä vitusta tuo tuli. katseeni suuntautui sitten taustapeiliin ja siitä tien poikki viuhahti kovaa vauhtia mini cooper, vieläpä S mallia.

Auto oli lähteny ilman kuskia valumaan jyrkkää mäkeä alas, ei ollu kässäriä eikä vaihdetta pääl. se oli siin matkal sit jo kaatanu jonku roskiskatoksen ja liikennemerkin, ja siin tien kohal otti vähää ilmaankin jo.

siitä se suhahti tien poikki vastakkaisen tontin aidan läpi ja siitä sit talon seinään.

peruutin takasi parkkii ja mentiin tsekkaa et kuis kävi. ihmeteltiin siinä pieni hetki ja soitin sitten hätänumeroon.

poliisit tuli paikalle ja hoiti homman hienosti.

kuski löyty omasta kodista ja hiuka hämmentyneenä tuli kattomaan sitte autoansa.

puskuria meni uusiks, pohjamuovei oli ympäriinsä, syylariin jäi aidan palane törröttään... varmaan meni alustakin hiuka solmuun tuos rytäkäs.

HUH olipa näky!

sit me mentiin pois.


oli pitkä tarina.


HELVETI KUUSEE JOUTAIS TOLLASET UUDET PASKAT MINIT....

VANHA KUNNO CLUBMANI KEULANE 1325 KUUPPERI SE PITÄÄ OLLA <3
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 4 2011 12:38pm
Quote (A2K @ Aug 4 2011 09:37pm)
:D hiukan hymyilytti. :D


itte aluks vähä pompahti syrän ku se viuhahti siit tausta peilistä.

sitten alettiin vähä naureskelee et kui näi kävi..
Go Back To Suomi Topic List
Prev16061626364210Next
Add Reply New Topic New Poll