d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva Topic > Kaikki Suositukset Ja Keskustelut Tänne
Prev1596061626374Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Oct 30 2011 04:28pm
Quote (SPUG @ 31 Oct 2011 01:22)
vittu toi megan fox on kiimane :drool:


miten megan fox liittyy viimeisimpään transformersiin?

olis kyl ollu paree ko joku huntington-whitley vai mites kirjotetaa
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Oct 30 2011 04:32pm
Quote (Artus @ 31 Oct 2011 01:28)
miten megan fox liittyy viimeisimpään transformersiin?

olis kyl ollu paree ko joku huntington-whitley vai mites kirjotetaa


vittu sä oot kyl ihme hyypiö, lueppa edellinen sivu vaikka uusiks.

pro tip: kaikki ei aina kommentoi sun juttuja ;)

This post was edited by SPUG on Oct 30 2011 04:35pm
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Oct 30 2011 04:35pm
Quote (SPUG @ 31 Oct 2011 01:32)
ei huoh sun kaa..

missä välissä mä oon sanonut että se liittyisi viimeisimpään?

katsoin äsken tvstä ensimmäisen transformersin, ja siinä oli megan fox

apina


vastasit viimesimmän postin jälkeen, joka käsitteli viimesintä transformersia nii vois olettaa postin liittyvän siihen?

tai sit vois selventää et mistä puhuu jos vaihtaa puheenaihetta nykysestä

-_-
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Oct 30 2011 04:43pm
Quote (Artus @ 31 Oct 2011 01:35)
vastasit viimesimmän postin jälkeen, joka käsitteli viimesintä transformersia nii vois olettaa postin liittyvän siihen?

tai sit vois selventää et mistä puhuu jos vaihtaa puheenaihetta nykysestä

-_-


jos mä puhun megan foxista, ni enkai mä sillo puhu viimosesta transformersista? :rofl:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 30 2011 11:00pm
ja kai toi kettu muutenkin liittyy elokuvahommiin

ykköstränsformer oli kyllä kauhistuttava, tuskin tykkäisin jatko-osistakaan.

This post was edited by BebebBurns on Oct 30 2011 11:04pm
Member
Posts: 2,943
Joined: Dec 31 2008
Gold: 111.35
Oct 31 2011 03:30am
Quote (BebebBurns @ 31 Oct 2011 07:00)
ja kai toi kettu muutenkin liittyy elokuvahommiin

ykköstränsformer oli kyllä kauhistuttava, tuskin tykkäisin jatko-osistakaan.



Oot ihan nössö, näissä on sentään robotteja myllyttämässä kirveiden ja miekkojen kanssa :ph34r:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 31 2011 03:57am
oonkin tällänen tyypillinen vammaspelle, joka ei kiihotu autoista tai roboteista tai robottiautoista niin täydellinen ohjaaja kuin michael bay nyt onkaan.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 31 2011 06:47am
Quote (BebebBurns @ 31 Oct 2011 11:57)
oonkin tällänen tyypillinen vammaspelle, joka ei kiihotu autoista tai roboteista tai robottiautoista niin täydellinen ohjaaja kuin michael bay nyt onkaan.


nii oot :)
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Oct 31 2011 08:03am
mikko.. <_<
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Nov 1 2011 12:10am
Quote (Rzi @ Oct 31 2011 02:47pm)
nii oot :)


ookko vielä kattellu kumpaakaan niistä elokuvista senkin lurjus
Go Back To Suomi Topic List
Prev1596061626374Next
Add Reply New Topic New Poll