Quote (EasyCoolWin @ 5 Jan 2015 22:21)
En voittanut sua koskaan DuDulla koska siirryit pvm:än pariin (minne kuuluitkin)
Mutta kiva kun olet pallisi löytänyt ja mennyt nyt takasin pvp sceneen kun kaikki muut on lopettanut

Oon kuullut aika kultaa muistot- sanonnasta mutta sulla se menee aivan uudella asteelle, sä olit ns. "moor koira"- istuit kyllä kiltisti ja annoit käskystä tassua ja aina lähdit pois n. 50x nk jälkeen

Nää hacks- syytökset on kyllä täyttä kultaa, ei ole mun vika että sun kädet on hitaat kun +60 v reumapotilaalla

Ja jos buildeista puhutaan niin en kyllä ikinä käsittänyt mihin tarkotukseen se sun 0fcr gf/bvc viritelmä oli tehty, sillä et kyllä saletisti saanu traviakaan clearattua.
Mitä mun itemeihin tulee, lopetin d2 kun kasasin uuden koneen, donosin kaiken mitä mulla on ranskalaiselle kiltalaiselle joka on todnäk pistänyt sua pulkkaan munkin puolesta enemmän kun tarpeeksi publissa.

" Auts, nyt viilti syvältä "
Jooh, antaa olla

Tää keskustelu alkaa menee samalle tasolle ku muuntajaa kusis

Saimpaha taas parin päivän naurut, kiitos

Nii valitettavaa ku se on ni eipä siulta voi lähtee kauhalla vaatimaa, ku lapsena on lusikalla annettu..
Ja tähän loppuun haluan vielä lainata erästä hienoa edesmemnyttä ihmistä, Gerge Cralinia, joka totesi seuraavaa :
" Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience. "
Voitit miut taas