d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Savuttomaksi Kamppanja > Tulkaa Messiin
Prev15678913Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 15 2013 04:37pm
Quote (Napi @ 15 Jan 2013 23:39)
mitä sä oot niil uskonnon tunneilla sit tehny ? mä en oo ollu yhelläkää ja pystyn selittään mikä jumala on.
mitä pidemmälle tiede menee sitä enemmän kristinuskon opit on bullshittiä


No väittähän tiede jo nykypäivänä voivansa todistaa, että Jumalaa ei ole olemassa. Uskovainen väittää voivansa todistaa, että Jumala on olemassa. Aika jännä juttu
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 15 2013 04:51pm
Quote (SK7 @ 16 Jan 2013 00:37)
No väittähän tiede jo nykypäivänä voivansa todistaa, että Jumalaa ei ole olemassa. Uskovainen väittää voivansa todistaa, että Jumala on olemassa. Aika jännä juttu


kun ei voi todistaa kumpaankaan suuntaan. mutta aika absurdia ajatella että jumala ois sellanen mitä raamatussa sanotaan :rofl:
ei ihmiset loppujen lopuks tiedä yhtään mitään

This post was edited by Rzi on Jan 15 2013 04:51pm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 15 2013 05:02pm
Ois aik koomista jos avaruus loppuis keske =D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 15 2013 05:06pm
Quote (Ankeli @ 16 Jan 2013 01:02)
Ois aik koomista jos avaruus loppuis keske =D


ja jos loppus ni mitä siellä on missä ei oo mitään. mitä on ei mitään ja miten voi olla loputon :)

This post was edited by Rzi on Jan 15 2013 05:06pm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 15 2013 05:11pm
Quote (Rzi @ 16 Jan 2013 02:06)
ja jos loppus ni mitä siellä on missä ei oo mitään. mitä on ei mitään ja miten voi olla loputon :)


Tainnu mennä siin vaihees pielee suunnittelus kun ihminen tajus tilan ja tietoisuuden =D Tai siis jotkut tajus.

This post was edited by Ankeli on Jan 15 2013 05:11pm
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 15 2013 05:16pm
Tuli just katottua Iron Sky. Mietin että onko kuussa a) natsit b ) trasformers heebot c)prätkähiireti d)iha jotai muuta e)vai onko siellä mitään

This post was edited by SK7 on Jan 15 2013 05:17pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 15 2013 05:17pm
Quote (SK7 @ 16 Jan 2013 01:16)
Tuli just katottua Iron Sky. Mietin että onko kuussa a) natsit b trasformers heebot c)prätkähiireti d)iha jotai muuta e)vai onko siellä mitään


juustoa siellä on
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 16 2013 12:59am
Quote (Ankeli @ Jan 16 2013 01:02am)
Ois aik koomista jos avaruus loppuis keske =D


eikös se lopu kesken vai jatkuuko näennäisesti toiselta puolelta maailmankaikkeutta, ainakin taitaa laajeta yli valonnopeudella, joka tekis tosta vähän hämmentävämmän homman.

Quote (SK7 @ Jan 16 2013 01:16am)
Tuli just katottua Iron Sky. Mietin että onko kuussa a) natsit b ) trasformers heebot c)prätkähiireti d)iha jotai muuta e)vai onko siellä mitään


amerikkalaisten asuttamia tukikohtakeskittymiä, tiedemiehiä, armeijaa ja kloonattu einstein.

This post was edited by BebebBurns on Jan 16 2013 01:01am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 16 2013 03:25am
Quote (SK7 @ 16 Jan 2013 02:16)
Tuli just katottua Iron Sky. Mietin että onko kuussa a) natsit b ) trasformers heebot c)prätkähiireti d)iha jotai muuta e)vai onko siellä mitään

e, ihminen ei ole käynyt kuussa
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 16 2013 03:28am
Quote (SK7 @ 16 Jan 2013 01:37)
No väittähän tiede jo nykypäivänä voivansa todistaa, että Jumalaa ei ole olemassa. Uskovainen väittää voivansa todistaa, että Jumala on olemassa. Aika jännä juttu

jos vähäkää uskoo raamatun kertomuksia/kristinuskon näkökantoja ennemin ku tiedemiehiä tai ihan yleistä järkeä....
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678913Next
Add Reply New Topic New Poll