Quote (Ankeli @ Jan 16 2013 01:02am)
Ois aik koomista jos avaruus loppuis keske =D
eikös se lopu kesken vai jatkuuko näennäisesti toiselta puolelta maailmankaikkeutta, ainakin taitaa laajeta yli valonnopeudella, joka tekis tosta vähän hämmentävämmän homman.
Quote (SK7 @ Jan 16 2013 01:16am)
Tuli just katottua Iron Sky. Mietin että onko kuussa a) natsit b ) trasformers heebot c)prätkähiireti d)iha jotai muuta e)vai onko siellä mitään
amerikkalaisten asuttamia tukikohtakeskittymiä, tiedemiehiä, armeijaa ja kloonattu einstein.
This post was edited by BebebBurns on Jan 16 2013 01:01am