d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Haistakaa Kaikki Vittu > T Yle
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 4 2013 08:02am
Quote (MukavaSamu @ 4 Jan 2013 16:59)
Ai miksikö tippunut? koska nykyään EI TEHDÄ KESTÄVÄÄ, vaan sellasta mikä menee paskaks takuuajan umpeuduttua ja näin saadaan lammas ostaan uus iphone.
jos tulis pränikkä "älypuhelin" mikä kestää sen 10-15 vuotta nii ko toi mun nokia, niin totta vitussa ostasin sellasen. en vaan halua pistää rahojani turhanpäiväseen paskaan.

ELI KAPITALSTISIA TAVAROITA....

mistä nää sellase kuvitelman oot päähäs saanu et humehia käyttävät olisin veteliä / tyhjäntoimittajia? Perustele mulle jotenkin järkevästi, miksi
huumeita käyttävä ihminen on jotenkin huonompi kun esim streittari ? Kyl mä sen ymmärrän, että jengi ei digaa subu- tai pirinisteistä, mutta
että joku vihaa myssypäätä tai jotai joka sillontällön laajentaa tajuntaansa psykedeeleillä... en pygee ymmärtää.

BTW on ihan turha edes puhua tai yrittää valistaa ketään huumeista, jos et niistä ite vitun vertaa tie tai ole edes koittanut.


MO
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jan 4 2013 09:28am
Quote (MukavaSamu @ 4 Jan 2013 15:59)
Ai miksikö tippunut? koska nykyään EI TEHDÄ KESTÄVÄÄ, vaan sellasta mikä menee paskaks takuuajan umpeuduttua ja näin saadaan lammas ostaan uus iphone.
jos tulis pränikkä "älypuhelin" mikä kestää sen 10-15 vuotta nii ko toi mun nokia, niin totta vitussa ostasin sellasen. en vaan halua pistää rahojani turhanpäiväseen paskaan.


Hyvä ottaa esimerkiks yks paskimmista älypuhelimista joka hajoaa takuuvarmasti. Uusista Nokioista Lumia 920 on todella kestävä, eikä ne luurit tosiaan hajoa ellei niitä heittele.

Semmonen maalaisjärjen käyttö on sallittua, jos puhelimessa on iso lasinäyttö niin se ei välttämättä kestä putoamista kovin hyvin, toki Gorilla Glass kestää paljon silti.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 4 2013 10:02am
Quote (CeePee @ 4 Jan 2013 18:28)
Hyvä ottaa esimerkiks yks paskimmista älypuhelimista joka hajoaa takuuvarmasti. Uusista Nokioista Lumia 920 on todella kestävä, eikä ne luurit tosiaan hajoa ellei niitä heittele.

Semmonen maalaisjärjen käyttö on sallittua, jos puhelimessa on iso lasinäyttö niin se ei välttämättä kestä putoamista kovin hyvin, toki Gorilla Glass kestää paljon silti.

on tässäkin pieni totuuden jyvänen. muttei silti aivan.
nokian 3210 on kestävin puhelin ikinä. eikä maksanu yli 4000 markkaa kuten iphonet, vuonna 2000 makso muistaakseni tuhat markkaa
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 4 2013 10:06am
Quote (do_NaUKI @ 4 Jan 2013 04:56)
hinnat noussu? jos katot esim tietokoneita, puheimia, kameroita, hinnat on tipppunu aivan vitusti. se siitä, itku tulee ku kännykän ja kameran hinta tippunu 1/100 osaan 20-vuodessa ja samassa 20 vuodessa maitopurkin hinta noussu 0,20 sentillä? lolz.
ja joo, oon aivan vitun köyhä mut asiat on silti hyvin jos vertaa monee muuhun paikkaan, oon käyny maissa missä ihmiset oikeesti näkee nälkää ja suomessa kaikkein köyhimmätkin juipit on ylipainosia. se siitä köyhyydestä sit.

ainii, äänestin myös soinia.

tietenki vanha teknologia halpenee, kun tulee uutta ja parempaa.
et voi tosissas väittää myöskään, että pelkästään maidon hinta olisi noussut ruokakaupoissa. kaiken hinta on noussut ( paitsi työn )
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 4 2013 12:44pm
Quote (Napi @ 4 Jan 2013 19:02)
on tässäkin pieni totuuden jyvänen. muttei silti aivan.
nokian 3210 on kestävin puhelin ikinä. eikä maksanu yli 4000 markkaa kuten iphonet, vuonna 2000 makso muistaakseni tuhat markkaa


PAKKO SANOO ET TOISIKS KESTÄVIN MUT AIKA LIKI SITÄ...

6250 OLI VIEL KESTÄVÄMPI :D
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jan 4 2013 01:01pm
Quote (MukavaSamu @ 3 Jan 2013 16:09)
mitä nää horiset?  Huumeen ja päihteen ainut ero on LAKI, se määrittää, mikä substanssi on ja ei oo huume. Voin luvata sulle, että tässä maassa on VITUSTI enemmän
ihmisiä jotka on alkoholin, bentsojen ja opiaattien veltoks vetämiä, KUN esimerkiks näitten niin sanotuiden "huumeiden".



Köyhä? Tottavitussa mä olen köyhä, kun elän pahoinvointivaltiossa, missä raha liikkuu sinne missä sitä on jo vitusti, ja niiltä kellä sitä on vähän,
otetaan sekin pois.  Sun puheista taas selkeesti huomaa, että oot sikarikas. kerro toki miten teit omaisuutes. Toisaalta ei mua kiinnosta vittuakaa ni jätä vaan vastaamatta :D

Mitä hyötyä? jumalauta jokainen työssäkäyvä ihminen on euroon liittymisen jälkeen rutissu, että vitun kallista ja suunta kohti helvettiä.

Sä tietysti oot kattonu UUTISIA ja niis on kerrottu, että euro on hyvä, suomi pelastuu... ja lampaan lailla uskot jokasen valheen.


otappa taas ne rauhottavat samu :D
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 4 2013 01:17pm
Quote (Affii @ Jan 4 2013 09:01pm)
otappa taas ne rauhottavat samu :D



Eka jakso ainakin 100% faktaa...

Suomessa on väkilukuun suhteutettuna helposti maailman eniten "laillisia" narkkareita, bentso- ja opiodinistejä, jotka vetää lääkärien määräämillä resepteillä joka päivä ittensä vitun tukkoon noilla aineilla, nuoria ja vanhuksia.

En halua tosin miettiä mistä se johtuu...
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 4 2013 01:24pm
Quote (Pomppeli @ 4 Jan 2013 22:17)
Eka jakso ainakin 100% faktaa...

Suomessa on väkilukuun suhteutettuna helposti maailman eniten "laillisia" narkkareita, bentso- ja opiodinistejä, jotka vetää lääkärien määräämillä resepteillä joka päivä ittensä vitun tukkoon noilla aineilla, nuoria ja vanhuksia.

En halua tosin miettiä mistä se johtuu...


KAI TÄÄ O NII VITU PASKA MAA SIT JA KO KÖYHÄ EI SAA PÄÄTÄS MILLÄÄ MUULLAKA C8 NI KAIPA NIILLÄ SITTE :E
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jan 5 2013 04:10pm
Quote (MukavaSamu @ Jan 4 2013 03:59pm)
Ai miksikö tippunut? koska nykyään EI TEHDÄ KESTÄVÄÄ, vaan sellasta mikä menee paskaks takuuajan umpeuduttua ja näin saadaan lammas ostaan uus iphone.
jos tulis pränikkä "älypuhelin" mikä kestää sen 10-15 vuotta nii ko toi mun nokia, niin totta vitussa ostasin sellasen. en vaan halua pistää rahojani turhanpäiväseen paskaan.



.


tavarat kestää sen aikaa ku ne on suunniteltu kestämään, vai väitätkö että 20 vuotta sitten tehyt älypuhelimet kesti kauemmin? ainii, eihä niitä sillo ollukkaa, eli helppo verrata taas erittäin monipuolista puhelinta ja jotain 20 vuotta vanhaa paskakasaa.
ja todellisuudessa hinnat on laskenu aivan vitusti lähes joka asiassa, otetaan sut esimerkiks, oot työtön etkä tee mitään. oliko työttömillä varaa kännykkään 30 vuotta sitte? oliko työttömillä sillon tietsikkaa? kameraa? 32 tuuman telkkaria? tottakai hinnat oli sillon pienempiä, mutta rahaa saatiin entistä vähemmän, sillo rahat meni ruokaan.

ja tuo tavaran kestävyys, tottakai monipuolisempi laite on herkempi vioille.
ja jos niin toivot että ois asiat niinku vaikka 90 luvulla, 80 luvulla tai vaikka 20 luvulla, ni mikäs sua estää elämästä ilman sähköä, sähkölaitteita, autoa yms.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 5 2013 04:17pm
Quote (do_NaUKI @ 6 Jan 2013 01:10)
tavarat kestää sen aikaa ku ne on suunniteltu kestämään, vai väitätkö että 20 vuotta sitten tehyt älypuhelimet kesti kauemmin? ainii, eihä niitä sillo ollukkaa, eli helppo verrata taas erittäin monipuolista puhelinta ja jotain 20 vuotta vanhaa paskakasaa.
ja todellisuudessa hinnat on laskenu aivan vitusti lähes joka asiassa, otetaan sut esimerkiks, oot työtön etkä tee mitään. oliko työttömillä varaa kännykkään 30 vuotta sitte? oliko työttömillä sillon tietsikkaa? kameraa? 32 tuuman telkkaria? tottakai hinnat oli sillon pienempiä, mutta rahaa saatiin entistä vähemmän, sillo rahat meni ruokaan.

ja tuo tavaran kestävyys, tottakai monipuolisempi laite on herkempi vioille.
ja jos niin toivot että ois asiat niinku vaikka 90 luvulla, 80 luvulla tai vaikka 20 luvulla, ni mikäs sua estää elämästä ilman sähköä, sähkölaitteita, autoa yms.

30 vuotta sitte ei ollu koneita. telkkarit ja radiot, stereot yms löyty kyllä työttömiltäki
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll