d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Error > Auttakaa Kiitos :p
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 23 2012 09:11am
Quote (Ankeli @ Dec 23 2012 04:28pm)
Vähä niiQ inttitytöt.


joo!! :Drool:

jumalauta mitä norsuja ja hirvikolareita tuola onkaan..
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 23 2012 09:16am
Quote (rumpali @ 23 Dec 2012 17:11)
joo!! :Drool:

jumalauta mitä norsuja ja hirvikolareita tuola onkaan..


Spollemuijat meidän yksikössä ei kyl ollu onneks sen huomion takia siellä, vetivät ihan täysillä ja tähtäsivät järkkäriks/poliisiks kaikki.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 23 2012 09:30am
Quote (CeePee @ Dec 23 2012 06:16pm)
Spollemuijat meidän yksikössä ei kyl ollu onneks sen huomion takia siellä, vetivät ihan täysillä ja tähtäsivät järkkäriks/poliisiks kaikki.


joo kyllähän siälä on niitäkin..

ja onhan sielä muutama hyvä.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Dec 23 2012 10:44am
Quote (HardyTarget @ Dec 23 2012 12:03pm)
Parempi esiintyä tyttönä irl


välillä sopii laittautua ja olla sievä
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 23 2012 11:30am
Quote (Gastly @ 23 Dec 2012 19:44)
välillä sopii laittautua ja olla sievä


^_^
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Dec 23 2012 03:50pm
Quote (CeePee @ Dec 23 2012 02:44pm)
Faktahan on se, että aika moni tyttö pelaa netissä pelejä just sen huomion vuoks mitä ne saa. Varsinki jossai MMORPG ku samassa killassa tjsp on 99% miehiä ja kaikki on ihan kieli pitkällä.

Tää threadi on kans oikee case in point.


Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 23 2012 06:31pm
Quote (OjjiLol @ 23 Dec 2012 23:50)
http://i.imgur.com/f2rLQ.png


:lol:
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Dec 23 2012 11:02pm
Quote (OjjiLol @ 23 Dec 2012 23:50)
http://i.imgur.com/f2rLQ.png


:D
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 24 2012 02:29am
Quote (OjjiLol @ Dec 24 2012 12:50am)
http://i.imgur.com/f2rLQ.png


B)
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 24 2012 04:24am
Jos oisin Melodica ni iha pokkana postaisin punakuononi tänne, ihan vaan haluisin nähdä et mitä helvettiä sit tapahtuis, olis se sen 10% arvosta kattoo ku satoja nörttejä kaatuu rintamalla ja planeetan akselisto venyy yms.

Go Back To Suomi Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll