d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mite Asunno > Ei Fittu Ulos
Prev15678911Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Dec 18 2012 11:03am
en tiärä... tosin oon 2 asunnon loukussa...
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Dec 18 2012 02:07pm
Quote (Rzi @ 18 Dec 2012 19:24)
no miks et valita


sain tietää tost jo ku kävin tät kattoo :cry: enkä kyl oo kehannukkaa ku on rästei ollu..sain tosin just äsken sovittuu ne suht hyvi

Quote (UGsamu @ 18 Dec 2012 19:28)
kannattaa varmaan ilmata jos siel on ilmaa, tai sit voi olla et patteriventtiilit tukossa ni kannattaa todellaki valittaa... (eihän sen sulle pitäs mitää maksaa) :o


tottatotta.. jos vaa oikein ymmärsin ni ilmaust on vissii koitettu muttei oikee tulost :o voiskoha olla sit noi venttiilit just. eikä tuolt putkist kyl mitää metelii kuulu samallail ku vanhas kämpäs mis oli selkeesti ilmaa putkis
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 18 2012 02:10pm
Quote (theprinceofsmooth @ 18 Dec 2012 22:07)
sain tietää tost jo ku kävin tät kattoo  :cry: enkä kyl oo kehannukkaa ku on rästei ollu..sain tosin just äsken sovittuu ne suht hyvi



tottatotta.. jos vaa oikein ymmärsin ni ilmaust on vissii koitettu muttei oikee tulost  :o voiskoha olla sit noi venttiilit just. eikä tuolt putkist kyl mitää metelii kuulu samallail ku vanhas kämpäs mis oli selkeesti ilmaa putkis


miten voi onnistua saamaan rästejä
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Dec 18 2012 02:12pm
Quote (Rzi @ 18 Dec 2012 23:10)
miten voi onnistua saamaan rästejä


jättää tarkotuksel maksamatta ja tuhlaa rahat muualle B)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 18 2012 02:32pm
Quote (theprinceofsmooth @ 18 Dec 2012 22:12)
jättää tarkotuksel maksamatta ja tuhlaa rahat muualle  B)


no niinpä tietysti
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 18 2012 03:21pm
Sossuun varaat ajat ja käyt sen tädin kans läpi eri säätiöt + opiskeluasunnot jos siis opiskelet. Yksityiselt voit toki kattoo kämppää mut sossu maksaa maksimissaan ainaki Helsingissä jtn ~560€-600€ Vuokraa, ja takuuvuokrat tulee sossulta sitoomuksena, ainaki Helsingissä, en suosittele sitä vaihtoehtoo... vuokranantaja ei vält. innostu asiasta.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 18 2012 04:03pm
Quote (Ankeli @ 18 Dec 2012 23:21)
Sossuun varaat ajat ja käyt sen tädin kans läpi eri säätiöt + opiskeluasunnot jos siis opiskelet. Yksityiselt voit toki kattoo kämppää mut sossu maksaa maksimissaan ainaki Helsingissä jtn ~560€-600€ Vuokraa, ja takuuvuokrat tulee sossulta sitoomuksena, ainaki Helsingissä, en suosittele sitä vaihtoehtoo... vuokranantaja ei vält. innostu asiasta.


asumistuen saajat ja sossun asiakkaat maksaa vuokran yhtä hyvin tai paremmi ku muut
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 18 2012 04:28pm
Quote (Rzi @ 19 Dec 2012 01:03)
asumistuen saajat ja sossun asiakkaat maksaa vuokran yhtä hyvin tai paremmi ku muut


Ellei ehkä jopa paremmin yksityiseltä siinä mielessä, että vuokra ainakin tulee maksettua kun sossu maksaa.
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 18 2012 04:37pm
Quote (theprinceofsmooth @ Dec 18 2012 11:07pm)
sain tietää tost jo ku kävin tät kattoo  :cry: enkä kyl oo kehannukkaa ku on rästei ollu..sain tosin just äsken sovittuu ne suht hyvi



tottatotta.. jos vaa oikein ymmärsin ni ilmaust on vissii koitettu muttei oikee tulost  :o voiskoha olla sit noi venttiilit just. eikä tuolt putkist kyl mitää metelii kuulu samallail ku vanhas kämpäs mis oli selkeesti ilmaa putkis


koitappa jollai jakarilla vaikka hakata hellästi niitä venttiileitä jos lähtis jo sillä, aika usein auttaa myös jos ottaa sen termostaatin vittuu(sit lämpenee kyl nii kuumaks ku se voi lämmetä). termostaatti on siis se säätöjutska
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Dec 18 2012 05:45pm
Huh huh... kyllä osaat olla vaativa, heti pitäis saada työ josta 2k+ kuukaudessa? Oon samassa työpaikassa ollut kohta kaksi vuotta ja saan hädintuskin tuon 2k kasaan, sekin tulee todella monesta ylityötunnista ja viikonloppuduuneista.

Vitut siihen mitään kokemusta tarvitsee vaan sitä selkärankaa tehdä sitä työtä, alkaen paskaduunista nousten kohti huippua... ite alotin töissäkäynnin jo 16v opintojen ohella, palkka hipo hieman minimipalkan yläpuolella.

Tollaset vitun valtion rahoja tuhlaavat lusmut pitäs samantien telottaa jo pelkästä ajatusmaailmastaan (yhy yhy sossun pakko antaa mulle asunto, yhy yhy en mee töihin jos en saa samantien 2k+ kuukaudessa ja viikonloppuja vapaaksi)

Go Back To Suomi Topic List
Prev15678911Next
Add Reply New Topic New Poll