Quote (Rzi @ 18 Dec 2012 19:24)
no miks et valita
sain tietää tost jo ku kävin tät kattoo

enkä kyl oo kehannukkaa ku on rästei ollu..sain tosin just äsken sovittuu ne suht hyvi
Quote (UGsamu @ 18 Dec 2012 19:28)
kannattaa varmaan ilmata jos siel on ilmaa, tai sit voi olla et patteriventtiilit tukossa ni kannattaa todellaki valittaa... (eihän sen sulle pitäs mitää maksaa)

tottatotta.. jos vaa oikein ymmärsin ni ilmaust on vissii koitettu muttei oikee tulost

voiskoha olla sit noi venttiilit just. eikä tuolt putkist kyl mitää metelii kuulu samallail ku vanhas kämpäs mis oli selkeesti ilmaa putkis