d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ladder Reset !!! > Zomg Omg Omg Trolololo
Prev15678914Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Nov 5 2012 04:05am
Quote (Napi @ 4 Nov 2012 16:45)
on kahden laisia hardcorepelaajia
pelaaja 1 on tietenkii foorumeilla/kannulla huutelemassa miten kova hardcorepelaaja on
pelaaja 2 on pelaamassa hrdcorea

sanomattakin selvää kumpaan luokkaan sä kuulut


Mie kuulun siihen luokkaa, et aina ku ei jaksa pelailla hardcorea (eli juuri näin ennen resettiä ei paljo jaksa) niin sit on puhumassa siitä täällä.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 5 2012 09:27am
Quote (Napi @ 4 Nov 2012 16:45)
on kahden laisia hardcorepelaajia
pelaaja 1 on tietenkii foorumeilla/kannulla huutelemassa miten kova hardcorepelaaja on
pelaaja 2 on pelaamassa hrdcorea

sanomattakin selvää kumpaan luokkaan sä kuulut


kahden laisia
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 5 2012 09:33am
spawnit kitisee
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 5 2012 09:35am
Quote (Rupsu @ 5 Nov 2012 18:27)
kahden laisia

meni trolliin/10
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 5 2012 09:36am
Quote (Napi @ 5 Nov 2012 18:35)
meni trolliin/10


Hyvin trollattu, onnea.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 5 2012 09:41am
Quote (Rupsu @ 5 Nov 2012 18:36)
Hyvin trollattu, onnea.

oli helppoa :3
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 5 2012 10:10am
Quote (Napi @ 5 Nov 2012 18:41)
oli helppoa :3


Oli nii ovela trolli, et ei mahtanu mitää.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Nov 6 2012 12:08am
UI PERKELE TÄNÄÄ PELATAAAAAAAAAAAAAAÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGDAGDÖJGADÖGAD1!!!!!!!!!!!

kohta ostaa eväät! 14-22 töitä, siit pienet päikkärit - koko yö pelaamizta - huomen klo 14 töihi :DDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 1,147
Joined: Mar 19 2011
Gold: 3,323.51
Nov 6 2012 03:28am
Ei oo vielä resettiä tullu.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Nov 6 2012 03:58am
Quote (konra @ 6 Nov 2012 12:28)
Ei oo vielä resettiä tullu.


servut menee down jossai 17 - 18 aikaa Qlemma! niiku parina viime resettinä on menny..
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678914Next
Add Reply New Topic New Poll