Quote (Napi @ 4 Nov 2012 16:45)
on kahden laisia hardcorepelaajia
pelaaja 1 on tietenkii foorumeilla/kannulla huutelemassa miten kova hardcorepelaaja on
pelaaja 2 on pelaamassa hrdcorea
sanomattakin selvää kumpaan luokkaan sä kuulut
Mie kuulun siihen luokkaa, et aina ku ei jaksa pelailla hardcorea (eli juuri näin ennen resettiä ei paljo jaksa) niin sit on puhumassa siitä täällä.