d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo Ii Non Laddu Softi, Pelaako Kukaan?
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Sep 27 2012 07:07am
Quote (UGsamu @ 27 Sep 2012 13:22)
Rocko on fitun hyvä pelaa, se sai lvl98 sen Assassinilla HC:ssa. Miettikää nyt fitun softit et kui paljo se vaatii taitoo. -_-

PVP on lastenleikkiä jos verrata HC.



juuh assa onki kaikist vaikein chara selvitä hengis :lol:


...ja itse kysymyksee: juu, vois pelata joku päivä(?) :)

This post was edited by theprinceofsmooth on Sep 27 2012 07:08am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 27 2012 07:36am
Quote (Rzi @ Sep 27 2012 12:19pm)
:rofl: wow>gw2 ja wowia nyt kukaa jaksa


:cry: oot säkin yks pvm sankari muiden joukossa :- D
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Oct 1 2012 02:10am
niin sehän vaatii tosi paljon taitoo istua siel baaleis nurkassa ja heittää pari trappia :D
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 1 2012 03:04am
Quote (Sape @ 1 Oct 2012 11:10)
niin sehän vaatii tosi paljon taitoo istua siel baaleis nurkassa ja heittää pari trappia :D


if you only knewwwwww... how to playyyy......

Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 1 2012 03:15am
Quote (Rocko @ 1 Oct 2012 12:04)
if you only knewwwwww... how to playyyy......

http://users.kymp.net/cm51647a/a94n3lt7dj3/temp/idi.gif


Siis ei vittu oikeesti vaiha ees tota gif... Toi sun päteminekii täällä alkaa olla jo nii kulunutta et huh huh, mut saman gif käyttö kertoo jo mielikuvituksen puutteesta.

Ja turhaan käyt tähän postiin mtn vastaa koska nii kauvaa ku vaa puhut siintä kui kova sälli sä oot mut ei riitä munaa tulla munkaa samaa pelii ni anna vaa oikeest olla, jooko ? Mut jos sulla on jtn asiaa ni pm peli.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Oct 1 2012 03:16am
Quote (soppamies @ Oct 1 2012 12:15pm)
Siis ei vittu oikeesti vaiha ees tota gif... Toi sun päteminekii täällä alkaa olla jo nii kulunutta et huh huh, mut saman gif käyttö kertoo jo mielikuvituksen puutteesta.

Ja turhaan käyt tähän postiin mtn vastaa koska nii kauvaa ku vaa puhut siintä kui kova sälli sä oot mut ei riitä munaa tulla munkaa samaa pelii ni anna vaa oikeest olla, jooko ? Mut jos sulla on jtn asiaa ni pm peli.


ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 1 2012 03:59am
Quote (Rocko @ 1 Oct 2012 12:04)
if you only knewwwwww... how to playyyy......

http://users.kymp.net/cm51647a/a94n3lt7dj3/temp/idi.gif

Quote (Rocko @ 24 Sep 2012 19:24)
kuinka jonne pitää olla, että spämmii hymiöitä kun argumentit loppuu?

oletko jone
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 1 2012 04:06am
Quote (soppamies @ 1 Oct 2012 12:15)
Siis ei vittu oikeesti vaiha ees tota gif... Toi sun päteminekii täällä alkaa olla jo nii kulunutta et huh huh, mut saman gif käyttö kertoo jo mielikuvituksen puutteesta.

Ja turhaan käyt tähän postiin mtn vastaa koska nii kauvaa ku vaa puhut siintä kui kova sälli sä oot mut ei riitä munaa tulla munkaa samaa pelii ni anna vaa oikeest olla, jooko ? Mut jos sulla on jtn asiaa ni pm peli.


auts et sitten pysty jättään tätä ulisemista millään? todelliset itkupotkut taas...
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 1 2012 04:08am
Quote (Napi @ 1 Oct 2012 12:59)
oletko jone


en.
en myöskään ala vääntään samoista asioista joista on jo väännetty 10 kertaa aikasemmin monen vuoden aikana (eli kuinka sillä assalla nyt pelataankaan...)
jos kinostaa niin kaiva viestihistoriasta nää asiat. taitaa jäbillä olla vaan lyhyt muisti...
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 1 2012 04:16am
eiks assal pelata vaa sillee heitetää trapit ja aletaa whurlaa?
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll