Quote (Pavise @ Sep 17 2012 07:17pm)
voihan tietty olla että jos jonkun toisen netillä käyttänyt vaikka pikaisesti jsp ja sillä ollut taustaa tollasesta
joskus oli juttua että koulun netillä useempi käynyt jspssä ja pistivät lukkoon. kannattaa pyytää edes vähän valaistusta että onko jatkuvaa käyttöä ollut vai kerran vaan sisään logannut vai mitä
Hauskinta tässä on se, että vaikka moneen otteeseen olen vaatinu selityksiä miten ne mut on tohon liittäny, eipä oo tullu yhtään mitään vastaukseksi, joten mahollista on, että ei johu iipeestä, vaan se mode on nyt vaa päätelly jostain näin.
Tästä syystä se ei oo tietenkää mulle mitään prooffia sanonu, vastauksia peeämmiin on ollu mm. "scammeri maksa velkas", "Ei mun tartte todistaa sulle, että olet scammeri, eikä myöskään tarvitse todistaa sulle, että tuo toinen account on sun, oon täällä vaan auttamassa sua", Joo, tosi auttamista jos ei nyt mitään todellista prooffia oo..
Mut joo, enpä oo jaksanu tolle mitää lähetellä, pisti mykkäkoulun päälle nääs.
Pitänee tässä päivän parin päästä seniorimodelle ottaa yhteyttä.