d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitäs Vit... > Kulta Lukittu :d
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Sep 17 2012 07:29am
Quote (Sape @ 16 Sep 2012 20:54)
joten pidät kullat multillas ~~


Jos ei uskalla foorumilla pitää kultaa niin pitää sen multilla? Päriseekö noin kovaa :rofl:
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Sep 17 2012 07:37am
Joko sä jätkä ladot armotonta hevonpaskaa tai sitte Mokkulan IP rollit on osunu paskasti ja sen takia linkittävät toiseen accountiin.

Paha tietää ku ei ite päästä lokeja kattomaan.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 17 2012 08:29am
rosvoille locked ja hyville käyttäjille ei. deal w it
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 17 2012 10:05am
Quote (CeePee @ Sep 17 2012 04:37pm)
Joko sä jätkä ladot armotonta hevonpaskaa tai sitte Mokkulan IP rollit on osunu paskasti ja sen takia linkittävät toiseen accountiin.

Paha tietää ku ei ite päästä lokeja kattomaan.


En jaksais jauhaa paskaa näin kauaa, joten valitettavasti on menny ne ip-rollit/joku todella naurettava syy, koska eivät suostune mulle kertomaan.


Quote (do_NaUKI @ Sep 17 2012 05:29pm)
rosvoille locked ja hyville käyttäjille ei. deal w it


tällähetkellä taitaapi olla toistepäin
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 17 2012 10:17am
Quote (Posomies @ 17 Sep 2012 18:05)
En jaksais jauhaa paskaa näin kauaa, joten valitettavasti on menny ne ip-rollit/joku todella naurettava syy, koska eivät suostune mulle kertomaan.




tällähetkellä taitaapi olla toistepäin


hyville locked ja rosvoille trusted plx
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Sep 17 2012 10:17am
voihan tietty olla että jos jonkun toisen netillä käyttänyt vaikka pikaisesti jsp ja sillä ollut taustaa tollasesta

joskus oli juttua että koulun netillä useempi käynyt jspssä ja pistivät lukkoon. kannattaa pyytää edes vähän valaistusta että onko jatkuvaa käyttöä ollut vai kerran vaan sisään logannut vai mitä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 17 2012 10:24am
eipä noita paljoo kiinnosta näköjään vaikka todisteet ei kovin vakuuttavia ole
ei siinä muuten mutta jotkut kuitenki ostaa täällä fg oikeella rahalla ja sit jos tuleeki locked ilman pätevää syytä. se on aika törkeetä

This post was edited by Rzi on Sep 17 2012 10:25am
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Sep 17 2012 10:58am
Quote (Rzi @ 17 Sep 2012 19:24)
eipä noita paljoo kiinnosta näköjään vaikka todisteet ei kovin vakuuttavia ole
ei siinä muuten mutta jotkut kuitenki ostaa täällä fg oikeella rahalla ja sit jos tuleeki locked ilman pätevää syytä. se on aika törkeetä


Virallisestihan se ei ole ostamista vaan lahjottamista. Nääs kun joutusivat maksamaan veroja muuten.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 17 2012 10:58am
Quote (Matroskin @ 17 Sep 2012 19:58)
Virallisestihan se ei ole ostamista vaan lahjottamista. Nääs kun joutusivat maksamaan veroja muuten.


vilunkipeliä koko homma
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 17 2012 11:14am
Quote (Pavise @ Sep 17 2012 07:17pm)
voihan tietty olla että jos jonkun toisen netillä käyttänyt vaikka pikaisesti jsp ja sillä ollut taustaa tollasesta

joskus oli juttua että koulun netillä useempi käynyt jspssä ja pistivät lukkoon. kannattaa pyytää edes vähän valaistusta että onko jatkuvaa käyttöä ollut vai kerran vaan sisään logannut vai mitä


Hauskinta tässä on se, että vaikka moneen otteeseen olen vaatinu selityksiä miten ne mut on tohon liittäny, eipä oo tullu yhtään mitään vastaukseksi, joten mahollista on, että ei johu iipeestä, vaan se mode on nyt vaa päätelly jostain näin.


Tästä syystä se ei oo tietenkää mulle mitään prooffia sanonu, vastauksia peeämmiin on ollu mm. "scammeri maksa velkas", "Ei mun tartte todistaa sulle, että olet scammeri, eikä myöskään tarvitse todistaa sulle, että tuo toinen account on sun, oon täällä vaan auttamassa sua", Joo, tosi auttamista jos ei nyt mitään todellista prooffia oo..


Mut joo, enpä oo jaksanu tolle mitää lähetellä, pisti mykkäkoulun päälle nääs.

Pitänee tässä päivän parin päästä seniorimodelle ottaa yhteyttä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll