d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Dyykkaus > Ootteko Kokeillu
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 31 2012 10:12am
En mut ryöstäny oon.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 31 2012 01:13pm
kyllä mutta en elintarvikkeita. romuttamolla jos se lasketaan
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Aug 31 2012 01:33pm
vitun köyhät
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 31 2012 03:19pm
Quote (sipuli @ 31 Aug 2012 22:33)
vitun köyhät


vitun sipuli
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Sep 1 2012 05:43am
Onhan se väärin et ruokaa menee roskiin. Toisaalta ei sekään toimi et jengi vaan venaa ilmasta ruokaa pihalla, iha ymmärrettävää et roskikset on lukossa. Ei se kauppa mikäänhyväntekeväisyyslaitos oo, menkää hurstille.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 2 2012 04:37am
En oo, mutta talvella en nää tossa mitää vikaa. mikäli siis kaupat ei leikkelis noita pakkauksia.
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Sep 3 2012 10:39pm
Ei toi aina spurgujen/köyhien hommaa oo. Ite tiedän töissä käyvää jengiä, jotka harrastaa sitä. Ihan niinkö näin "ekologisessa" mielessä ja osa myöski säästö syistä. Onhan se vitun ääliömäistä, että miljoonia tonneja laadukasta safkaa menee tuhottavaksi. Ite voisin kans testata mut ei jaksa. Jotenki tuntuu et pitäs nähä hullusti vaivaa :) Se on niin paljon helpompaa kävellä kauppaan ja ostaa mitä tarvii :)
Sit noi parasta ennen päiväyksetki on aika huuhaata monesti, esim maitotuotteekki, rasvaton maito säilyy melkein 2 viikkoa "parasta ennen" päiväykesn jälkeen. Joskus taas ruoka menee pilalle ennen parasta ennen päiväystä.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Sep 4 2012 05:56am
Quote (LolBastard @ 4 Sep 2012 07:39)
Ei toi aina spurgujen/köyhien hommaa oo. Ite tiedän töissä käyvää jengiä, jotka harrastaa sitä. Ihan niinkö näin "ekologisessa" mielessä ja osa myöski säästö syistä. Onhan se vitun ääliömäistä, että miljoonia tonneja laadukasta safkaa menee tuhottavaksi. Ite voisin kans testata mut ei jaksa. Jotenki tuntuu et pitäs nähä hullusti vaivaa :) Se on niin paljon helpompaa kävellä kauppaan ja ostaa mitä tarvii :)
Sit noi parasta ennen päiväyksetki on aika huuhaata monesti, esim maitotuotteekki, rasvaton maito säilyy melkein 2 viikkoa "parasta ennen" päiväykesn jälkeen. Joskus taas ruoka menee pilalle ennen parasta ennen päiväystä.


Niinpä niin, on vaan paljon helpompaa leimata urpoiksi narkeiksi ja tuomita kokonaan, etäännyttää itsestään ettei tarvii ite ajatella mitään.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 4 2012 06:19am
joskus penikkana tuli haettua yöllä pullapitko jossa oli päiväys viel voimas mut se oli vaa menny keskeltä kahtia ja pussi oli ehjä
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Sep 4 2012 06:51am
Quote (Speedparts @ 4 Sep 2012 15:19)
joskus penikkana tuli haettua yöllä pullapitko jossa oli päiväys viel voimas mut se oli vaa menny keskeltä kahtia ja pussi oli ehjä


Monesti nakkaavat roskiin jos on etiketissä jotain vikaa vaikka päiväys olis vuosien päässä. Ei vissiin edes saa myydä jos ei oo pakkausmerkinnät näkyvissä kunnolla ja kun vielä pitää olla fiiniä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll