Ei toi aina spurgujen/köyhien hommaa oo. Ite tiedän töissä käyvää jengiä, jotka harrastaa sitä. Ihan niinkö näin "ekologisessa" mielessä ja osa myöski säästö syistä. Onhan se vitun ääliömäistä, että miljoonia tonneja laadukasta safkaa menee tuhottavaksi. Ite voisin kans testata mut ei jaksa. Jotenki tuntuu et pitäs nähä hullusti vaivaa

Se on niin paljon helpompaa kävellä kauppaan ja ostaa mitä tarvii

Sit noi parasta ennen päiväyksetki on aika huuhaata monesti, esim maitotuotteekki, rasvaton maito säilyy melkein 2 viikkoa "parasta ennen" päiväykesn jälkeen. Joskus taas ruoka menee pilalle ennen parasta ennen päiväystä.