d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Hardcore
Prev15678913Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 31 2012 06:45pm
vittu mua alkaa ottaa päähä tää netti. toine ukko kuoli jo laagii VITTU
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 31 2012 06:46pm
Quote (PMS @ 1 Sep 2012 02:45)
vittu mua alkaa ottaa päähä tää netti. toine ukko kuoli jo laagii VITTU


-.-
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 31 2012 06:47pm
Quote (Sape @ 1 Sep 2012 03:46)
-.-


vittu blizzardi pitäis tehdä semmone juttu ku netti katkee tai pingi laskee tiettyyn pisteeseen ni loggais ulos pelistä
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 31 2012 06:50pm
Quote (PMS @ 1 Sep 2012 03:47)
vittu blizzardi pitäis tehdä semmone juttu ku netti katkee tai pingi laskee tiettyyn pisteeseen ni loggais ulos pelistä


softi :DD
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 31 2012 06:51pm
Quote (Affii @ 1 Sep 2012 02:50)
softi :DD


ei se vitun kusipaska toimi :(
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 31 2012 06:56pm
Quote (Sape @ 1 Sep 2012 03:51)
ei se vitun kusipaska toimi :(


oot onlines välistä aina :D

etkö saa viestei perille
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 31 2012 06:57pm
Quote (Affii @ 1 Sep 2012 02:56)
oot onlines välistä aina :D

etkö saa viestei perille


en. ku yritän kirjottaa sulle ni menee koko vitun msn valkoseks ruuduks vaa XD
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 31 2012 07:01pm
Quote (Sape @ 1 Sep 2012 03:57)
en. ku yritän kirjottaa sulle ni menee koko vitun msn valkoseks ruuduks vaa XD


asenna uusiks
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 31 2012 07:10pm
Quote (Affii @ 1 Sep 2012 03:01)
asenna uusiks


jaksoin
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 31 2012 07:12pm
ihanvitunsama :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678913Next
Add Reply New Topic New Poll