Quote (EasyCoolWin @ 21 Aug 2012 15:10)
Myös amikset pääsee yliopistoon/amk , yliopistoon pitää kyl mennä avoimen yliopiston kautta
Toki voihan sitä amiksesta mennä yliopistoon jos selkäranka kestää, mut aika hassulta se kuulostaa jos amiskaa kävis ja sit hyppäis yliopistoon.
Quote
Joihinkin AMK linjoille otetaan mieluummin amiksia kun lukiosta valmistuneita.
No joo. Tämä. Lukiosta moni meneekin mieluummin yliopistoon ja amiskasta ne jotka nyt haluavat jatkaa koulua viel ( ei tyydy 3 vuoden jälkeen saatuun duunarin hommaan) meneevät AMK
This post was edited by Maxor on Aug 21 2012 06:21am