d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lukion Käyny Ihminen Jos Jää Työttömäksi > Koulun Jälkeen Ei Saa Työttömyyspvrahaa
Prev15678911Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Aug 16 2012 03:17pm
köyhät amikset

t. lukiolainen
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 16 2012 03:20pm
Quote (Exoduster @ 17 Aug 2012 00:17)
köyhät amikset

t. lukiolainen


MEE NYT VITTUUN T: SIWAN KASSA.JPG
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Aug 17 2012 02:53am
Quote (KUF @ 16 Aug 2012 23:20)
MEE NYT VITTUUN T: SIWAN KASSA.JPG


SIIHEN LUU KOLAHTAA MIHIN KILAHTAA :D FITUN AMIS :D
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 17 2012 03:04am
Quote (Exoduster @ 17 Aug 2012 11:53)
SIIHEN LUU KOLAHTAA MIHIN KILAHTAA :D FITUN AMIS :D


auts! tais osua todella arkaan paikkaan kun noin pahasti aloit rageemaan.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 21 2012 06:10am
Quote (Maxor @ Aug 16 2012 03:08pm)
Lukio vs Amis > Lukio

Miks vitussa amikset ulisee et menee 3 vuotta hukkaan. Tottakai sitä opiskelua pitää jatkaa viel 3 vuoden jälkeen mut sit on taas niitä luusereita jotka jää just kotiin tai menee johonkin siwan kassalle. Lukioon jos lähtee pitää jaksaa käydä läpi se lukio + sen jälkeen viel yliopisto tai ammattikorkeakoulu. Ja siinä tapauksessa amiskan käyneet tienaa enemmän jos lukion käyny menee johonkin siwan kassalle.


Myös amikset pääsee yliopistoon/amk , yliopistoon pitää kyl mennä avoimen yliopiston kautta (sen kautta menee kyl moni lukiostaki valmistunu joka ei menestyny pääsykokeis) ja siellä ei sitten saa minkään näköstä opintotukee joten amis+työmarkkinatuki>huonot paperit lukiosta. Joihinkin AMK linjoille otetaan mieluummin amiksia kun lukiosta valmistuneita. :banana: ja jatko-opiskelun yhteydessä ei tosiaan sitten tarvi tehdä töitä siwan kassalla :3

This post was edited by EasyCoolWin on Aug 21 2012 06:11am
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Aug 21 2012 06:20am
Quote (EasyCoolWin @ 21 Aug 2012 15:10)
Myös amikset pääsee yliopistoon/amk , yliopistoon pitää kyl mennä avoimen yliopiston kautta



Toki voihan sitä amiksesta mennä yliopistoon jos selkäranka kestää, mut aika hassulta se kuulostaa jos amiskaa kävis ja sit hyppäis yliopistoon.

Quote
Joihinkin AMK linjoille otetaan mieluummin amiksia kun lukiosta valmistuneita.


No joo. Tämä. Lukiosta moni meneekin mieluummin yliopistoon ja amiskasta ne jotka nyt haluavat jatkaa koulua viel ( ei tyydy 3 vuoden jälkeen saatuun duunarin hommaan) meneevät AMK

This post was edited by Maxor on Aug 21 2012 06:21am
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 21 2012 07:09am
Emt, kannattaa myydä vaa douppia.

Amis > Lukio
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 21 2012 07:28am
Quote (Ankeli @ 21 Aug 2012 15:09)
Emt, kannattaa myydä vaa douppia.

Amis > Lukio


vittua tekee kummallakaan jos osaa myydä sitä douppia?
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 21 2012 07:54am
Quote (Sape @ 21 Aug 2012 16:28)
vittua tekee kummallakaan jos osaa myydä sitä douppia?


Kulissi.

Hyvä myös vaanii potentialisia asiakkaita, sekä pääsee samalla toteuttaa itseään jos vain on oikealla alalla.
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Aug 21 2012 08:15am
Quote (EasyCoolWin @ Aug 21 2012 03:10pm)
Myös amikset pääsee yliopistoon/amk , yliopistoon pitää kyl mennä avoimen yliopiston kautta (sen kautta menee kyl moni lukiostaki valmistunu joka ei menestyny pääsykokeis)  ja siellä ei sitten saa minkään näköstä opintotukee joten amis+työmarkkinatuki>huonot paperit lukiosta. Joihinkin AMK linjoille otetaan mieluummin amiksia kun lukiosta valmistuneita.  :banana: ja jatko-opiskelun yhteydessä ei tosiaan sitten tarvi tehdä töitä siwan kassalla :3


olis kiintoisaa nähdä, miten joku ensinnäkin tottuu yliopisto-opiskeluun amiksen jälkeen, ja toisekseen siinä, että käy avointa ja hommaa riittävät valmiudet menee jo jonkun verran aikaa.

ja tuskinpa ihan joka alalle pääsee ilman ylioppilastodistusta

This post was edited by Ocen on Aug 21 2012 08:16am
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678911Next
Add Reply New Topic New Poll