d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Eeppiset Nostalgiapelit
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 15 2012 02:10pm
chip's challenge
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Aug 15 2012 05:45pm
Areena 5, paras peli.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 15 2012 05:53pm
sakarin villapaita peli o kans yks
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 15 2012 06:25pm
Quote (EreKaiser @ 15 Aug 2012 13:52)
sit oli se joku ". ...dogs" tms. missä ppysty päättää minkänäkösel dudel ammuskelet, pysty pelaa kaksinpelillä.. sit siin piti aina tehä jotai missioneja esim. tuhoo kaikki tietokoneet, eti keltane kortti ja mee ovesta ja sit pääs seuraavaa tasoo.

areena 4
commandos: behind enemy lines
rollercoaster tycoon 1


cyberdogs! aivan loistava :D
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 15 2012 06:33pm
vittu et tmnt 2 kaksinpeli moodissa oli unohtumaton
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Aug 15 2012 07:43pm
Quote (Sape @ 16 Aug 2012 03:25)
cyberdogs! aivan loistava :D


juuri se! kiitoksia :D
Member
Posts: 7,342
Joined: Aug 24 2007
Gold: 0.03
Aug 16 2012 06:39am
monopoli
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 16 2012 06:46am
WINGS!

JO PELKÄSTÄÄ MUSIEN TAKIA!!

/E JA RALLY SPORT!!! STARLETTIA JA VÄLIKOPPAA!!



This post was edited by KUF on Aug 16 2012 06:49am
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Aug 16 2012 06:56am
Fallout 1-2, Planescape Torment, Secret of Mana 2-3, Mega Man:it, Dubbel Dragon:it.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 16 2012 08:15am
Bubble Bobble tuli kans mielee Dos peleistä :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll