d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev15678941Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 27 2012 03:56am
Quote (peterpants @ 27 Jul 2012 11:11)
jos viel on ni voin ottaa noist minkä aseen vaa, menin eile lentokentälle ni tottakai joku sniputti miut sielt :D


Myöhäistä nyt, harmi vaan. Oltiin ajelulla ja kuski pamautti suoraan roskaläjään, räjähti koko paska ja kuoltiin kummatkin.
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jul 27 2012 04:02am
Quote (BloodStream @ 27 Jul 2012 12:56)
Myöhäistä nyt, harmi vaan. Oltiin ajelulla ja kuski pamautti suoraan roskaläjään, räjähti koko paska ja kuoltiin kummatkin.


:D

eile oli lentokentäl ehjän näkönen helikopteri, sinne viereiseen mettään kuolin, varmaa aika moni oli siel kyttääs :D
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 27 2012 04:04am
Quote (peterpants @ 27 Jul 2012 12:02)
:D

eile oli lentokentäl ehjän näkönen helikopteri, sinne viereiseen mettään kuolin, varmaa aika moni oli siel kyttääs :D


Sitä sattuu. Pelaatko muuten jonku porukan kanssa vaiko yksinään?
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jul 27 2012 04:15am
Quote (BloodStream @ 27 Jul 2012 13:04)
Sitä sattuu. Pelaatko muuten jonku porukan kanssa vaiko yksinään?


muutaman kaverin kanssa

toinen porukka on minä, kaveri ja sen isoveli, toinen minä, miun isoveli ja kaks sen kaveria
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 27 2012 07:01am
noniin nyt on toivuttu alkuviikon staryn kuolemasta. perusroinat päällä koptereita mettästään!
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jul 27 2012 07:53am
kertokaas muuten miten sais otettuu screenshot pelissä, ku screenshot nappi ei toimi ja ei voi pastee paint :x
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 27 2012 08:04am
Quote (peterpants @ 27 Jul 2012 16:53)
kertokaas muuten miten sais otettuu screenshot pelissä, ku screenshot nappi ei toimi ja ei voi pastee paint :x


Laita windowed modelle ja koeta uudestaan.
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jul 27 2012 11:01am
Quote (Saimoz @ 27 Jul 2012 17:04)
Laita windowed modelle ja koeta uudestaan.


Jos ei muuta mahollisuutta oo ni pakko kait windowed :/
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 27 2012 03:50pm
Quote (peterpants @ 27 Jul 2012 15:53)
kertokaas muuten miten sais otettuu screenshot pelissä, ku screenshot nappi ei toimi ja ei voi pastee paint :x


Fraps / vastaava tai Steam screenshotit :(
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jul 27 2012 04:01pm
aika mielenkiintone, paljo maxaa?
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678941Next
Add Reply New Topic New Poll