Quote (BloodStream @ 27 Jul 2012 12:56)
Myöhäistä nyt, harmi vaan. Oltiin ajelulla ja kuski pamautti suoraan roskaläjään, räjähti koko paska ja kuoltiin kummatkin.

eile oli lentokentäl ehjän näkönen helikopteri, sinne viereiseen mettään kuolin, varmaa aika moni oli siel kyttääs
