Quote (PMS @ 13 Jul 2012 15:57)
jotenkin hiffaan mutta ehkä se johtuu siit ku mulla ei ole pythonis mulls on vaa viljakäärme
Juu, toi kyl sopii mallii ku mallii, pitää vaa olla päättäväisyyttä ja rohkeutta mukana ku lähtee väsää, sit jos tuntuu vaikeelta ni voi alottaa vaik klassikolla " Viper" Eli pari raitaa jättää keskelle.