Quote (KUF @ 2 Jul 2012 21:55)
EN VAA JAKSA TAAS VAIHTEEKS....KAI SE TEKEE ET EI VITTU JAKSA PELATA ÄMMIE KANS KOKO AIKAA KO 15 VUOTTA SITÄ JO TEHNU XD
:-D
aikamoine..
Quote (BebebBurns @ 2 Jul 2012 22:04)
Puistokaljakin käy, pk seudulla tosiaan mieluusti. Tossa risteilyssä olis vaan se hyvä, että 'spessuaktiviteetti' saattais enemmän inspata ulkopaikkakuntalaisia ja muitakin mestoille. Jos joku/jotkut ulkopaikkakuntalainen hortoilis pussittelemaan ni siinä saattas olla yöpymisongelmakin.
Jee vähä cool, monta hyvää pointtia tossa kyllä juu..