Quote (BloodStream @ Jun 30 2012 10:50pm)
Jos kaiken kuukautta painat täysillä tunneilla niin ~2000 käteen on jo aika hyvin vaksin hommissa. Ei niistä rahaa saa.
tää kaveri puhuu pelkkää paskaa, tiiän faktana ettei tollasii rahoihin keltanokkana pääse vaikka tosiaa puskis ne sallitut ylityötki päälle
t. petrokemman op
+ paperilla palkat kuulemma huanommat
This post was edited by Pinkku on Jun 30 2012 02:55pm