d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kesätyö! > Kannatti!
Prev15678913Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 30 2012 02:50pm
Quote (Pinkku @ 30 Jun 2012 15:31)
teen ite 2-vuorotyötä..
oisin kiinnostunut tietämään lost2:n toimialasta hiukan enemmän
tuskin vartijana tollasiin tienesteihin pääsee että jää käteen se 2900 vaikka oot kaikki saakelin supersuurjuhlapyhät töissä


Jos kaiken kuukautta painat täysillä tunneilla niin ~2000 käteen on jo aika hyvin vaksin hommissa. Ei niistä rahaa saa.
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Jun 30 2012 02:54pm
Quote (BloodStream @ Jun 30 2012 10:50pm)
Jos kaiken kuukautta painat täysillä tunneilla niin ~2000 käteen on jo aika hyvin vaksin hommissa. Ei niistä rahaa saa.


tää kaveri puhuu pelkkää paskaa, tiiän faktana ettei tollasii rahoihin keltanokkana pääse vaikka tosiaa puskis ne sallitut ylityötki päälle
t. petrokemman op

+ paperilla palkat kuulemma huanommat

This post was edited by Pinkku on Jun 30 2012 02:55pm
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 30 2012 02:59pm
mie olin työharjottelussa sähkökorjaamopuolella eräässä paperitehtaassa jonkun aikaa sitten, eka kerta siellä ja palkka oli jotakin ~13e tunnilta
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 30 2012 03:03pm
Quote (BebebBurns @ 30 Jun 2012 21:47)
siispä pieni peeeniskö


no ei nyt niinkään
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 30 2012 04:17pm
paikallisella vaneritehtaalla kaikille se 2k
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 30 2012 04:58pm
Quote (Rzi @ 30 Jun 2012 23:17)
paikallisella vaneritehtaalla kaikille se 2k


vai ettää paikallisella ? ;)
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jun 30 2012 06:18pm
ootko lost2 millä tehtaalla töessä?

ja pinkulle sen verran, että ei se ainakaan metsolla ole.

mitä nää lost2 sielä paperitehtaalla teet jos saanen udella?

This post was edited by Jolli1 on Jun 30 2012 06:18pm
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jun 30 2012 08:09pm
gl ^^

muaki vituttas olla köyhä, pelaan nyt pokeria starssilla ja tuntipalkka vuoden alusta ollu 67,12e/h :D

e: tunteja about 5-20/viikko takana, joitain 0h viikkoja kans

This post was edited by do_NaUKI on Jun 30 2012 08:10pm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jun 30 2012 08:22pm
Kesä o kesää varten, tosin jos asuu vanhempien luona tai veneen alla ettei vuokraa tarvi maksaa ni sit o iha jepa painaa pitkää päivää.
Member
Posts: 5,093
Joined: Sep 7 2006
Gold: 14.00
Jul 1 2012 09:13am
jotain 2800-3300 per/kk jää verojen jälkeen käteen.

This post was edited by Brutus1 on Jul 1 2012 09:13am
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678913Next
Add Reply New Topic New Poll