d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Behelle Ja Muille Epäilijöille
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 27 2012 03:05am
Quote (KUF @ Jun 27 2012 10:51am)
VITUTTAA OIKEIN KUN EN OLE MIKKOU


ah sitä tunnetta kun sais päivän olla mikkou, tietäis kaikesta kaiken ja joutuis valistaan tyhmiä kanssaeläjiä. Samalla taistelis lain pahalle puolelle kääntyneitä vastaan ja laskis vähän matikkaa.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 27 2012 03:10am
Quote (Lakana @ 27 Jun 2012 12:05)
ah sitä tunnetta kun sais päivän olla mikkou, tietäis kaikesta kaiken ja joutuis valistaan tyhmiä kanssaeläjiä. Samalla taistelis lain pahalle puolelle kääntyneitä vastaan ja laskis vähän matikkaa.


MIKKO ON AITO OIKEA ARJEN SUPERSANKARI
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 27 2012 05:22am
matiasss on homo
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jun 27 2012 06:29am
KIIINNOSTI vitusti
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 27 2012 07:46am
Quote (KUF @ 27 Jun 2012 12:10)
MIKKO ON AITO OIKEA ARJEN SUPERSANKARI


this
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Jun 27 2012 07:46am
Quote (Artus @ 27 Jun 2012 04:00)
Hieno määritelmä "oikealle vartijalle", jonka ammattiin ei kuulu yleisen järjestyksen ylläpitäminen.

Toki jokainen vartija puuttuu "yleisen järjestyksen ylläpitämistä vaativaan tilanteeseen", jos sellaisen näkee
Kiva kun ammattia arvostellaan sillä perusteella, joka ei edes kuulu toimenkuvaan. Ei muuta.

Tähän on kyllä kehitteillä lakimuutos, joka laajentaisi vartijan oikeuksia yleisen järjestyksen ylläpitämiseen, mikä on POLIISIN työ.
Kukkahattutätien mielestä valtaa on liikaa, joten lakiuudistusta jarrutetaan minkä keretään.


OK :DD
Go Back To Suomi Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll