Quote (EreKaiser @ Aug 11 2012 04:27pm)
Jotkut leffat jääny mieleen, missä vaan yhtäkkiä käyny ihastelemaan kameratyöskentelyä ja leikkausta.. esimerkkeinä american history x, pulp fiction ja requiem for a dream
Kill Bill vol. 1 oli tosiaan semmonen, että toimi kovaa, kun pääs sniikattua teatteriin. joskus samoihin akoihin kattelin Santa Sangren ja siitä lähtien kiinnostanu elokuvat vähän toisessa mielessä, kuin ennen
Quote (EreKaiser @ Aug 11 2012 04:33pm)
en tiennykkää, et oot joku hihhuli! en voikkaa enää jutella siulle mitään.
Hoho, en kyllä oo vähänkään, en usko tommosiin, jos uskoisin oisin kyllä anti-theisti. kosmiseen yliluonnollisuuteen olis toisaalta ihan hauska uskoa, mutta voi noilla jutuilla ainakin välillä ajatusleikitellä, että onko jotain energiaulottuvuuksia olemassa. Tiiä nimittäin, että jos ihmiskunta säilyy, niin minkälainen olisi esim. 500 000 vuoden päästä, muillakin eläimillä nimittäin vaikka kuinka hulluja skillejä, ifrapuna & uv-näköä, magneettikentän aistintaa ja semmosta. Teknologia kehittyy progressiivisesti saa nähä mitä kaikkea hullua tiedossa meijänkin elinaikana.
Ihan hyvä, nostalginen kipale vaikka toi kristinuskojuttu tekeekin tosta aika cheesyn, oli tylsää ja teki mieli suositella vähän erilaista kristittyä musiikkia, kun kerran etsi moista : p