d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuvajutut
Prev15678922Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 11 2012 07:55am
Quote (hiivahirvio @ 11 Aug 2012 16:50)
samaku sanos maalauksesta et pitääkö sen olla nii hyvin piirretty


ei ole
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 11 2012 08:01am
Quote (Rzi @ Aug 11 2012 03:46pm)
pitääkö se aina olla niin hyvin kuvattu


ehkä ton ongelma liitty sittenkin enemmän kuvauksen ja leikkauksen snadiin feilaukseen, ei kuvauksen tarvii toki olla perfektionistisen tyyliteltyä ja teknisesti hämmästyttävää. hyvän leikkauksen ja kuvauksen merkki on usein, ettei sitä huomaa, kökköys pahimmillaan rikkoo sujuvuuden ja eläytymisen. toisia haittaa, toisia ei. en ihmettelis jos tuota pidettäis campahtavana 20 vuoden päästä.

elokuvat kuitenkin audiovisuaalinen setti ja jos tekee elokuvan muille katsottavaksi niin olisi kovin ystävällistä tehdä siitä mahdollisimman kokonaisvaltaisesti kelvollinen.

This post was edited by BebebBurns on Aug 11 2012 08:03am
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 11 2012 08:08am
ite en yleesä ees huomioi mitekää kuvausta tai kuvaustekniikkaa

mulle riittää elarin idis sekä näyttely :rolleyes:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 11 2012 08:24am
Quote (hiivahirvio @ Aug 11 2012 04:08pm)
ite en yleesä ees huomioi mitekää kuvausta tai kuvaustekniikkaa

mulle riittää elarin idis sekä näyttely  :rolleyes:


jos on nähny useampia tuhansia elokuvia, niin kyllä siinä jossain vaiheessa haluamattaan alkaa kiinnittää huomionsa toteutukseen ja jos hyvin toteutettuja elokuvia kattelee, niin on vähän vaikeampi suhtautua välinpitämättömästi toteutettuun positiivisesti, ellei ole sitten niin metsässä oikealla tavalla, että menee huumorin puolelle.

elokuva on saatanan potentiaalinen taidemuoto, mutta jostain syystä se on jämähtänyt synnytyskanaaliin, on se tietty suht uusi verrattuna muihin, mutta silti.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Aug 11 2012 08:27am
Quote (BebebBurns @ 11 Aug 2012 17:24)
jos on nähny useampia tuhansia elokuvia, niin kyllä siinä jossain vaiheessa haluamattaan alkaa kiinnittää huomionsa toteutukseen ja jos hyvin toteutettuja elokuvia kattelee, niin on vähän vaikeampi suhtautua välinpitämättömästi toteutettuun positiivisesti, ellei ole sitten niin metsässä oikealla tavalla, että menee huumorin puolelle.

elokuva on saatanan potentiaalinen taidemuoto, mutta jostain syystä se on jämähtänyt synnytyskanaaliin, on se tietty suht uusi verrattuna muihin, mutta silti.


Jotkut leffat jääny mieleen, missä vaan yhtäkkiä käyny ihastelemaan kameratyöskentelyä ja leikkausta.. esimerkkeinä american history x, pulp fiction ja requiem for a dream
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Aug 11 2012 08:33am
Quote (BebebBurns @ 21 Jul 2011 12:51)
http://www.youtube.com/watch?v=EApXhO0Tx-8

"The Lord shall endure forever
For he hath prepared his throne for judgment
And they that know thy name will put thy trust in thee
For thou Lord have not forsaken those that seek thee

I will praise thee O Lord
I will sing praise in they name
Don't forget the cry of the humble
Have mercy on me

Put them in fear O Lord
That the nations may know
Let them realize they are just men, just men

Thou hast rebuked the HEATHEN
Thou hast destroyed the wicked
Won't forget the cry of the humble
Have mercy on me

Put them in fear O Lord
That the nations may know
Let them realize they are just men, just men

The Lord shall endure forever
For he hath prepared his throne for judgment
And they that know thy name will put thy trust in thee
For thou Lord have not forsaken those that seek thee

Put them in fear O Lord
That the nations may know
Let them realize they are just men, just men

The Lord will be a refuge
For the oppressed
A refuge in times of trouble

We are not holy men
But at least we try
Try to serve as best we can
Sometimes I'd like to die
Why must you be so angry
Treat each other wrong
The poor will not be forgotten
God loves us all
"


en tiennykkää, et oot joku hihhuli! en voikkaa enää jutella siulle mitään.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 11 2012 08:55am
Quote (EreKaiser @ Aug 11 2012 04:27pm)
Jotkut leffat jääny mieleen, missä vaan yhtäkkiä käyny ihastelemaan kameratyöskentelyä ja leikkausta.. esimerkkeinä american history x, pulp fiction ja requiem for a dream


Kill Bill vol. 1 oli tosiaan semmonen, että toimi kovaa, kun pääs sniikattua teatteriin. joskus samoihin akoihin kattelin Santa Sangren ja siitä lähtien kiinnostanu elokuvat vähän toisessa mielessä, kuin ennen

Quote (EreKaiser @ Aug 11 2012 04:33pm)
en tiennykkää, et oot joku hihhuli! en voikkaa enää jutella siulle mitään.


Hoho, en kyllä oo vähänkään, en usko tommosiin, jos uskoisin oisin kyllä anti-theisti. kosmiseen yliluonnollisuuteen olis toisaalta ihan hauska uskoa, mutta voi noilla jutuilla ainakin välillä ajatusleikitellä, että onko jotain energiaulottuvuuksia olemassa. Tiiä nimittäin, että jos ihmiskunta säilyy, niin minkälainen olisi esim. 500 000 vuoden päästä, muillakin eläimillä nimittäin vaikka kuinka hulluja skillejä, ifrapuna & uv-näköä, magneettikentän aistintaa ja semmosta. Teknologia kehittyy progressiivisesti saa nähä mitä kaikkea hullua tiedossa meijänkin elinaikana.

Ihan hyvä, nostalginen kipale vaikka toi kristinuskojuttu tekeekin tosta aika cheesyn, oli tylsää ja teki mieli suositella vähän erilaista kristittyä musiikkia, kun kerran etsi moista : p
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Aug 11 2012 05:25pm
Quote (BebebBurns @ 11 Aug 2012 17:55)
Kill Bill vol. 1 oli tosiaan semmonen, että toimi kovaa, kun pääs sniikattua teatteriin. joskus samoihin akoihin kattelin Santa Sangren ja siitä lähtien kiinnostanu elokuvat vähän toisessa mielessä, kuin ennen



Hoho, en kyllä oo vähänkään, en usko tommosiin, jos uskoisin oisin kyllä anti-theisti. kosmiseen yliluonnollisuuteen olis toisaalta ihan hauska uskoa, mutta voi noilla jutuilla ainakin välillä ajatusleikitellä, että onko jotain energiaulottuvuuksia olemassa. Tiiä nimittäin, että jos ihmiskunta säilyy, niin minkälainen olisi esim. 500 000 vuoden päästä, muillakin eläimillä nimittäin vaikka kuinka hulluja skillejä, ifrapuna & uv-näköä, magneettikentän aistintaa ja semmosta. Teknologia kehittyy progressiivisesti saa nähä mitä kaikkea hullua tiedossa meijänkin elinaikana.

Ihan hyvä, nostalginen kipale vaikka toi kristinuskojuttu tekeekin tosta aika cheesyn, oli tylsää ja teki mieli suositella vähän erilaista kristittyä musiikkia, kun kerran etsi moista : p


aaaaaaaaaaaaaa! no ei sit mitään :) kill bill pitäs kattoo uudestaan kyllä, kun ei juurikaan mitään muista siitä.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 11 2012 05:35pm
Quote (EreKaiser @ Aug 12 2012 02:25am)
aaaaaaaaaaaaaa! no ei sit mitään :) kill bill pitäs kattoo uudestaan kyllä, kun ei juurikaan mitään muista siitä.


kill billi on tarkotus kattoa kaverin kaa
on se aika kova jumitus raina :D
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Aug 12 2012 04:05am
Quote (EreKaiser @ 11 Aug 2012 17:33)
en tiennykkää, et oot joku hihhuli! en voikkaa enää jutella siulle mitään.


ootko ite joku hihhuli?!

Kilta: Zeitgeist

xD

nojooh..meikä kävi viime viikol kattoo leffas uuen batmanin, vähän kävin jo oottelee loppupuolel et millokoha loppuu mut muute iha ok
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678922Next
Add Reply New Topic New Poll