d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Adhd Potilaat Hoi
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 5 2012 04:40pm
Quote (ParaNoir1 @ Jun 5 2012 10:04pm)
topicin tarkoitus oli siis?`

"miten saan adhd todettua jotta saan lääkeamfetamiiniä?"

:wallbash:
mikä vittun ongelma pitää olla et pitää haluaa tommoseet lausunnot et saa päänsekasin,
sit ihmetellään miks mielialahäiriöt yleistyy nuorilla.

ei voi vaa tyytyä alkoholiin, ku sitä ei saa vissiin pitää jollain muulla saada piä sekasin




EI! EI EI EI NÄIN... PWETTY PWEASE!


taas näitä paskoja trolleja. kmo ja kiitos +1stä.
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 5 2012 04:56pm
Quote (MukavaSamu @ Jun 6 2012 12:40am)
taas näitä paskoja trolleja. kmo ja kiitos +1stä.


No en nää kyllä mitään trollia tossa. Vittuako niitä kaikenlaisia nappeja tarvii mennä veteleen.

Ainut lääke, mitä lääkäriltä oon saanut on allergialääke ja antibiootit. Ei oo tarvinnu menmä kinuaan huvikseen sinne mitään..
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 5 2012 05:11pm
Quote (arvonpenaali @ Jun 6 2012 12:56am)
No en nää kyllä mitään trollia tossa. Vittuako niitä kaikenlaisia nappeja tarvii mennä veteleen.

Ainut lääke, mitä lääkäriltä oon saanut on allergialääke ja antibiootit. Ei oo tarvinnu menmä kinuaan huvikseen sinne mitään..


viina on paholaisen keksintö

napit ovat harmittomia

t.sekavasamu :santa:
Go Back To Suomi Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll