d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev15678929Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Dec 27 2011 05:01pm
Joo Tammikuun ekalla viikolla haen ton kortin tohon viereisee hikikellariin.

Pitäs viellä joku simppeli ja tehokas treeniohjelma saada kasaan ja homma alkaa.
Pitäs rasvaprosenttia tiputtaa hitusen ja lihaksien kestävyyttä saada paremmaks.
Ei siis ole tähtäimessä mitkään älyttömät painonnostaja lihakset, vaan sellaset mitkä kestää pitkää rasitusta. (Motocrossia harrastan)
Eli pitäs siis tehdä pitkiä sarjoja pienillä painoilla ja todella hitaasti nostaa painoja jos edes tarvitsee.
Tai siis näin mä oon käsittäny.
Pitäs treenata pohkeita, reisiä, vatsaa, selkää ja jonkun verran myös käsiä.

Ideoita?

This post was edited by Wondrous on Dec 27 2011 05:04pm
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Dec 28 2011 02:27am
Quote (Wondrous @ Dec 28 2011 01:01am)
Joo Tammikuun ekalla viikolla haen ton kortin tohon viereisee hikikellariin.

Pitäs viellä joku simppeli ja tehokas treeniohjelma saada kasaan ja homma alkaa.
Pitäs rasvaprosenttia tiputtaa hitusen ja lihaksien kestävyyttä saada paremmaks.
Ei siis ole tähtäimessä mitkään älyttömät painonnostaja lihakset, vaan sellaset mitkä kestää pitkää rasitusta. (Motocrossia harrastan)
Eli pitäs siis tehdä pitkiä sarjoja pienillä painoilla ja todella hitaasti nostaa painoja jos edes tarvitsee.
Tai siis näin mä oon käsittäny.
Pitäs treenata pohkeita, reisiä, vatsaa, selkää ja jonkun verran myös käsiä.

Ideoita?


Kyykky 3x6-10 ja joka toinen treeni kerta kyykyn sijasta maastaveto 3x 4-6

penkki/vinopenkki 2x6-10

leuat/ylätalja/kulmasoutu 2x6-12

pohkeet 3x jossain laitteessa

Tää setti 3x viikossa ei peräkkäisinä päivinä

Tossa tärkeimmät sit voit tohon lisätä esim. pystypunnerruksen tai hauiskäännön. Ei sulle tuu "painonnostaja" lihaksii vaikka nostelet isoilla painoilla.
Suosittelen opettelemaan tekniikan kunnolla kyykyssä ja maastavedossa

This post was edited by kerpele on Dec 28 2011 02:29am
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jan 17 2012 12:48pm
Ei kannat juod kahvii kauheesti enne treenii. Tuli tänää laatattua salin lattialle kyykätes :D
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 17 2012 12:50pm
on sitä tässä nyt jonku verran käytyy salilla, 2-3 kertaa / viikko.

miten te vedätte proteiinii? ite vedän tollee et 2 grammaa proteinii per yks kilo

This post was edited by Napi on Jan 17 2012 12:50pm
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jan 17 2012 12:52pm
Quote (Napi @ Jan 17 2012 08:50pm)
on sitä tässä nyt jonku verran käytyy salilla, 2-3 kertaa / viikko.

miten te vedätte proteiinii? ite vedän tollee et 2 grammaa proteinii per yks kilo


iha sattumavarasesti, mut kyl toi 2g tulee varmaan syötyy päiväs.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 17 2012 01:25pm
Quote (kerpele @ 17 Jan 2012 20:52)
iha sattumavarasesti, mut kyl toi 2g tulee varmaan syötyy päiväs.

syöks jotain ravintolisiä?
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jan 17 2012 01:34pm
en syö hiilareita... jaksaa jaksaa...
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jan 17 2012 05:08pm
Quote (Napi @ 17 Jan 2012 20:50)
on sitä tässä nyt jonku verran käytyy salilla, 2-3 kertaa / viikko.

miten te vedätte proteiinii? ite vedän tollee et 2 grammaa proteinii per yks kilo


Vähä reenipäivästä riippuen, rankempi saliveto vaatii enempi proteinii notta jaksaa tuon 4kertaa viikos käydä. Pitäis kai kohta jotain proteiinivalmistejauhetta hommata, ku kilo raejuustoa ja 1,5l maitoa/päivä on aika kallista pitemmällä aikavälillä. :mellow:

Quote (Napi @ 17 Jan 2012 21:25)
syöks jotain ravintolisiä?


Ravintolisinä käytän ainoastaan Möllerin tuplaa omega-3 ja D-vitamiinin takia, koska kalaa ei tuu popsittua keskimääri ko kerra viikos..
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 18 2012 07:50am
Quote (Give @ 18 Jan 2012 01:08)
Vähä reenipäivästä riippuen, rankempi saliveto vaatii enempi proteinii notta jaksaa tuon 4kertaa viikos käydä. Pitäis kai kohta jotain proteiinivalmistejauhetta hommata, ku kilo raejuustoa ja 1,5l maitoa/päivä on aika kallista pitemmällä aikavälillä. :mellow:



Ravintolisinä käytän ainoastaan Möllerin tuplaa omega-3 ja D-vitamiinin takia, koska kalaa ei tuu popsittua keskimääri ko kerra viikos..

jeeah. ite kelasin ostaa tota hera80, menee varmaan paremminki alas ku rahkat yms :p
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jan 18 2012 07:52am
Quote (Napi @ Jan 18 2012 03:50pm)
jeeah. ite kelasin ostaa tota hera80, menee varmaan paremminki alas ku rahkat yms :p


syökää raejuustoo ja tonnikalaa

vitusti protskuiiii
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678929Next
Add Reply New Topic New Poll