Quote (Wondrous @ Dec 28 2011 01:01am)
Joo Tammikuun ekalla viikolla haen ton kortin tohon viereisee hikikellariin.
Pitäs viellä joku simppeli ja tehokas treeniohjelma saada kasaan ja homma alkaa.
Pitäs rasvaprosenttia tiputtaa hitusen ja lihaksien kestävyyttä saada paremmaks.
Ei siis ole tähtäimessä mitkään älyttömät painonnostaja lihakset, vaan sellaset mitkä kestää pitkää rasitusta. (Motocrossia harrastan)
Eli pitäs siis tehdä pitkiä sarjoja pienillä painoilla ja todella hitaasti nostaa painoja jos edes tarvitsee.
Tai siis näin mä oon käsittäny.
Pitäs treenata pohkeita, reisiä, vatsaa, selkää ja jonkun verran myös käsiä.
Ideoita?
Kyykky 3x6-10 ja joka toinen treeni kerta kyykyn sijasta maastaveto 3x 4-6
penkki/vinopenkki 2x6-10
leuat/ylätalja/kulmasoutu 2x6-12
pohkeet 3x jossain laitteessa
Tää setti 3x viikossa ei peräkkäisinä päivinä
Tossa tärkeimmät sit voit tohon lisätä esim. pystypunnerruksen tai hauiskäännön. Ei sulle tuu "painonnostaja" lihaksii vaikka nostelet isoilla painoilla.
Suosittelen opettelemaan tekniikan kunnolla kyykyssä ja maastavedossa
This post was edited by kerpele on Dec 28 2011 02:29am