d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Oliko Kukaan Teistä Vekaralla Palveluksessa? > Jos On Niin
Prev15678911Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 4.97
Nov 1 2011 08:58am
Quote (soppamies @ 1 Nov 2011 14:42)
Millo lie ottanu ton s/s @ fin-1 ja muistaaksee sensuroin ( leikkasin ) aikamoisen rage pätkän tosta alusta pois ja otin ton taltee ;DD

Juu siel oli vissii joku egoilemassa ko istutaa Fin-1 ja sillä on elämä blabla
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 1 2011 09:31am
Vittu jotku on kujal täs "keskustelus" :DDD
Member
Gold: 0.00
Nov 1 2011 01:06pm
Quote (Artus @ 1 Nov 2011 17:46)
no nyt tuli sellast settiä et mitä vittua

- milloin oon väittäny että toi olis ottanu RK kudin ammunnoista? ammunta ei ole sama kuin RK ammunta, on olemassa myös PISTOOLIAMMUNTOJA jos se on vieras käsite.

- vekaralla aika monille opeteteaan pistoolin käyttö, ei pelkästään koksuille (mistä tän revit)

- viime itsarin tehny oli koksu, ihan tiedoks jos et tienny vielä

- päivystäjällä on yleisesti asekaapin avain, muttei KOSKAAN A-tarvikkeiden avainta. ihan PV säännöstössä on, jos jossain on toisin nii se on sit joku laiskuudesta johtuva laittomuus

- Itse en ainekaan tiedä että vekaralla olisi pistooliammuntoja, tosin skappareilla on noin kerran / kaks vuodessa kun heillä on att.

- Kerrohan mille aselajille vekaralla opetetaan pistoolin ammuntaa kovilla panoksilla, itse en ainekaan tiedä.

- Jaaah no jos se elokuussa tapahtunu asia oli koksu ni sitä en kyllä tiennyt joten kiitos tiedosta.

- Niin sanoin iirolle että se avain mikä päivystäjällä on niin tuskin käy A-tarvike kaappiin.

This post was edited by soppamies on Nov 1 2011 01:11pm
Member
Gold: 1,964.66
Nov 1 2011 01:19pm
Quote (soppamies @ 1 Nov 2011 22:06)
- Itse en ainekaan tiedä että vekaralla olisi pistooliammuntoja, tosin skappareilla on noin kerran / kaks vuodessa kun heillä on att.

- Kerrohan mille aselajille vekaralla opetetaan pistoolin ammuntaa kovilla panoksilla, itse en ainekaan tiedä.

- Jaaah no jos se elokuussa tapahtunu asia oli koksu ni sitä en kyllä tiennyt joten kiitos tiedosta.

- Niin sanoin iirolle että se avain mikä päivystäjällä on niin tuskin käy A-tarvike kaappiin.

- en muista komppanioita mut ihan kivääri (ei spol) miehistö on saanut harvoin koulutusta pistooliin, tyyliin kerran vuodes. jotkut ampuu FN browning HP:lla, jotkut sig sauer P226 (joka on parempi kuin FN)

- eli siis kiväärilinjalla ihan, ei mitkään koksuryhmät pelkästään

- np

- tarkensin että se todellakaan ei käy A-tarvikkeisiin missään PV paikassa Suomessa. ihan eri avaimet A-tarvikevarastoon, turvallisuussäännöt jne.
Member
Nov 1 2011 01:35pm
Quote (Artus @ 1 Nov 2011 22:19)
- en muista komppanioita mut ihan kivääri (ei spol) miehistö on saanut harvoin koulutusta pistooliin, tyyliin kerran vuodes. jotkut ampuu FN browning HP:lla, jotkut sig sauer P226 (joka on parempi kuin FN)

- eli siis kiväärilinjalla ihan, ei mitkään koksuryhmät pelkästään

- np

- tarkensin että se todellakaan ei käy A-tarvikkeisiin missään PV paikassa Suomessa. ihan eri avaimet A-tarvikevarastoon, turvallisuussäännöt jne.

No jos kiväärilinjalla tarkotat Psjk:ta niin aika harvinaista herkkua on ollu, ite en oo ainekaa kuullu asiasta, vaikka viimoset ~1,5kk olin Psjk:n tiloissa loppukoulutusta varten ( mutta tosin voihan se olla mahdollista että joku saapumis erä on päässy joskus ampumaan ). Ja miks on harvinaista herkkua niin

vekaralla kolmesta ampumaradasta vain yhdellä on mahdollisuus ampua pistoolilla ja se on aikalailla ollu pois käytöstä, koska se suojavalli mikä siinä takana on, niin on " kulutettu loppuun " eli lyijypitoisuus aika maksimissa mitä niissä saa säännöksien mukaan olla. Ja ei siellä skappareitten lisäks oikeen

ketkään muut oo ollu ampumassa ku koksut. Tosin voin olla väärässäkin.

e: Tosin voihan se olla mahdollista että jotkut on mikkelissä käyny ampumassa pistoolilla, mutta tuskin vekaran omalla ampumaradalla.

This post was edited by soppamies on Nov 1 2011 01:39pm
Member
Gold: 1,964.66
Nov 1 2011 01:42pm
Quote (soppamies @ 1 Nov 2011 22:35)
No jos kiväärilinjalla tarkotat Psjk:ta niin aika harvinaista herkkua on ollu, ite en oo ainekaa kuullu asiasta, vaikka viimoset ~1,5kk olin Psjk:n tiloissa loppukoulutusta varten ( mutta tosin voihan se olla mahdollista että joku saapumis erä on päässy joskus ampumaan ). Ja miks on harvinaista herkkua niin

vekaralla kolmesta ampumaradasta vain yhdellä on mahdollisuus ampua pistoolilla ja se on aikalailla ollu pois käytöstä, koska se suojavalli mikä siinä takana on, niin on " kulutettu loppuun " eli lyijypitoisuus aika maksimissa mitä niissä saa säännöksien mukaan olla. Ja ei siellä skappareitten lisäks oikeen

ketkään muut oo ollu ampumassa ku koksut. Tosin voin olla väärässäkin.

e: Tosin voihan se olla mahdollista että jotkut on mikkelissä käyny ampumassa pistoolilla, mutta tuskin vekaran omalla ampumaradalla.

joo psjk oli, en heti muistanu. tais olla 09 erää se hemuli kenen kaa puhuin

no sitä en tiiä et mis oli ampunu, mut oletus oli että vekaralla. toki voi olla jonnekki kuusee menny
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 2 2011 04:15am
Quote (soppamies @ 1 Nov 2011 22:06)

SPOL -miehistö / -johtajat
osa vaunumiehistä myös kouluttautuu pistoolin käyttöön

-09 tämä siis

Member
Nov 2 2011 07:32am
Mistä johtuu et yleensä topic mihin MikkoU ( Artus) tulee niin kauhee paskamyrsky on varma. En muista millon viimeks MikkoU ei olis sanonu vikaa sanaa.
Member
Gold: 23.47
Nov 2 2011 07:38am
Quote (CallOfJaws @ Nov 2 2011 02:32pm)
Mistä johtuu et yleensä topic mihin MikkoU ( Artus) tulee niin kauhee paskamyrsky on varma. En muista millon viimeks MikkoU ei olis sanonu vikaa sanaa.

se johtuu siitä, että Mikko on muita älykkäämpi. Hän on myös SPOL aliupseeri.

Member
Gold: 4.97
Nov 2 2011 08:13am
Quote (CallOfJaws @ 2 Nov 2011 15:32)

En kyl tässä topicissa vielä paskamyrsyä oo nähny :huh:

ontopic, santiksessa kyl koko spol-miehistölle koulutettiin pistooli ^^
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678911Next
Closed New Topic New Poll