d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ~ Topic Per Ladder Slasher ~
Prev15678955Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Sep 10 2011 06:29am
Quote (Napi @ Sep 10 2011 02:16pm)
voin viskellä mun hm kamat

tollane mq armor
Angelic ultimanium plate mail
Level Req: 55
Physical Defense: 40 to 121
Magical Defense: 0 to 14

+2 Extra Equipment Slots
+1 to 2 Mana per Attack
+1% Quick Draw
+52% Heal Mastery

club

Magical godwood club
Level Req: 55
Damage: 43 to 196

+36% Heal Mastery


<3
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Sep 10 2011 01:07pm
Quote (Napi @ 10 Sep 2011 15:16)
voin viskellä mun hm kamat

tollane mq armor
Angelic ultimanium plate mail
Level Req: 55
Physical Defense: 40 to 121
Magical Defense: 0 to 14

+2 Extra Equipment Slots
+1 to 2 Mana per Attack
+1% Quick Draw
+52% Heal Mastery

club

Magical godwood club
Level Req: 55
Damage: 43 to 196

+36% Heal Mastery


armorista taidettu pari fg maksaakki ;)
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 10 2011 01:24pm
Quote (MikkoU @ 10 Sep 2011 21:07)
armorista taidettu pari fg maksaakki ;)

joo, no en nyt kyl muista.. ei jaksa ettii ostajaa joten annoin 1fgllä pois ku en ite tartte :P
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Sep 10 2011 01:28pm
Quote (Napi @ 10 Sep 2011 22:24)
joo, no en nyt kyl muista.. ei jaksa ettii ostajaa joten annoin 1fgllä pois ku en ite tartte :P


no mikäs siinä jos ei itekkää tee fg mitää

oon mäki myyny noi mun ice setit iha vitun halval kun en ees muistanu et oon myyny ne. hakkasin tossa omaa charaa ja ihmettelin et wtf, mis mun icet o :bonk:
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Sep 10 2011 04:40pm
Quote (MikkoU @ Sep 10 2011 09:07pm)
armorista taidettu pari fg maksaakki ;)


kuulemma 50fg luokkaa :O
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Sep 10 2011 04:51pm
Quote (SPUG @ 11 Sep 2011 01:40)
kuulemma 50fg luokkaa :O


joku taitaa yrittää kusta sun silmää tai sit hinnat o tippunu ja paljon
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Sep 11 2011 06:11am
mites mää stattaan roguen? ja mitä itams, staffei jonkiver jo hommannu
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Sep 11 2011 09:07am
lvl 54 guardian ja 21rogue :D
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Sep 11 2011 10:06am
huhuhu :D eka 71 char :D ja kohta kattoo mitä tuo mq pitää sisällää ^_^

failasin <_<

This post was edited by SPUG on Sep 11 2011 10:16am
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Sep 11 2011 02:48pm
kuinkas moni täälä pelaa ladder slasheria? o.O
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678955Next
Add Reply New Topic New Poll