Quote (Napi @ 10 Sep 2011 22:24)
joo, no en nyt kyl muista.. ei jaksa ettii ostajaa joten annoin 1fgllä pois ku en ite tartte

no mikäs siinä jos ei itekkää tee fg mitää
oon mäki myyny noi mun ice setit iha vitun halval kun en ees muistanu et oon myyny ne. hakkasin tossa omaa charaa ja ihmettelin et wtf, mis mun icet o
