d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Rip Saippe > 8(
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,587
Joined: Dec 4 2005
Gold: 8,733.80
Apr 26 2011 11:27am
Quote (Rocko @ 26 Apr 2011 17:21)
miki9009

Birthday: 19 May 1995 (Male)

eiköhän tämä ollut tässä.


Kalle 1 - 0 Random

Se on semmosta kun pitää esittää "internet kovista" kun ei muualla uskalla.
Member
Posts: 12,520
Joined: Sep 27 2005
Gold: 7,678.49
Apr 26 2011 11:28am
Kuka se oli pari vuotta sit ku kerto tääl lähtevänsä nyt tappaamaa ittensä ja hyvästi ymym.

Miks muistelen et se ois ollu just tää miki9009?

Correct me if im wrong.
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Apr 26 2011 11:30am
Quote (Nicouz @ Apr 26 2011 05:28pm)
Kuka se oli pari vuotta sit ku kerto tääl lähtevänsä nyt tappaamaa ittensä ja hyvästi ymym.

Miks muistelen et se ois ollu just tää miki9009?

Correct me if im wrong.


eikös se ollu se joka käytti zelda sigiä ??

se ainaki kehui omaavansa syövän, mutta voi olla just toi miki.. taitaa olla emo ja kaikkee.
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Apr 26 2011 11:32am
Quote (sahtitynnyri @ 26 Apr 2011 20:30)
eikös se ollu se joka käytti zelda sigiä ??

se ainaki kehui omaavansa syövän, mutta voi olla just toi miki.. taitaa olla emo ja kaikkee.


tuosta en tiijä mutta itellä oli vuos sitten syöpä B) parannuin täysin!
joten saatto se olla minä joka syövästä on puhunu
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Apr 26 2011 11:34am
Quote (Paroni @ Apr 26 2011 05:32pm)
tuosta en tiijä mutta itellä oli vuos sitten syöpä B) parannuin täysin!
joten saatto se olla minä joka syövästä on puhunu


et se sinä ollu
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 26 2011 11:36am
Quote (Paroni @ Apr 26 2011 07:32pm)
tuosta en tiijä mutta itellä oli vuos sitten syöpä B) parannuin täysin!
joten saatto se olla minä joka syövästä on puhunu


:O onnenpekka!

ja @ miki :Stupid:
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Apr 26 2011 12:29pm
Quote (rumpali @ 26 Apr 2011 20:36)
:O onnenpekka!

ja @ miki :Stupid:


no jaa, nyt ois eessä viel 6 vuotta seurantaa muutaman kuukauden välein ja harvenee koko ajan
välil pääsee vetää sellasta herkkujuomaa nimeltä varjoaine (kuvauksiin)
en oo koskaa maistanu mitään niin pahaa ku se et kannattaa varautuu jos joskus joku joutuu tietokone tomografian kuvauksiin
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Apr 26 2011 12:32pm
Quote (sahtitynnyri @ 26 Apr 2011 20:30)
eikös se ollu se joka käytti zelda sigiä ??

se ainaki kehui omaavansa syövän, mutta voi olla just toi miki.. taitaa olla emo ja kaikkee.


En oo koskaa käyttäny zelda sigii + ei mul oo syöpää :D
Member
Posts: 6,587
Joined: Dec 4 2005
Gold: 8,733.80
Apr 26 2011 12:32pm
Quote (Paroni @ 26 Apr 2011 20:29)
no jaa, nyt ois eessä viel 6 vuotta seurantaa muutaman kuukauden välein ja harvenee koko ajan
välil pääsee vetää sellasta herkkujuomaa nimeltä varjoaine (kuvauksiin)
en oo koskaa maistanu mitään niin pahaa ku se et kannattaa varautuu jos joskus joku joutuu tietokone tomografian kuvauksiin


Best of luck :hug:
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Apr 26 2011 12:38pm
Quote (miki9009 @ 26 Apr 2011 21:32)
En oo koskaa käyttäny zelda sigii + ei mul oo syöpää :D


ET O OSANNU KÄYTTÄÄ NII LOISTAVAN PELISARJAN SIGIÄ EDES....
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll