Quote (Nicouz @ Apr 26 2011 05:28pm)
Kuka se oli pari vuotta sit ku kerto tääl lähtevänsä nyt tappaamaa ittensä ja hyvästi ymym.
Miks muistelen et se ois ollu just tää miki9009?
Correct me if im wrong.
eikös se ollu se joka käytti zelda sigiä ??
se ainaki kehui omaavansa syövän, mutta voi olla just toi miki.. taitaa olla emo ja kaikkee.