d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 1 > Keskustelua Klassikosta 90-luvulta
Prev15678914Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 8 2011 03:38pm
Paras tapa tappaa Butcheri on hankkia ensin kokemusta sen ympäristöstä, jopa alemmista katakombeista.
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Apr 8 2011 03:40pm
mikäs sen yhen maagin nimi oli joka piti kans tappaa?
yhtään muista nuita möllien nimiä paitsi butcher+king leoric :P
Member
Posts: 8,462
Joined: Jan 19 2008
Gold: 405.00
Apr 8 2011 03:47pm
Quote (Paroni @ 9 Apr 2011 00:40)
mikäs sen yhen maagin nimi oli joka piti kans tappaa?
yhtään muista nuita möllien nimiä paitsi butcher+king leoric :P


Mikä niistä kaikista :D se yks oli kova jossai "level " 14 jolta sai veil of steel
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Apr 8 2011 03:53pm
Onx tää topic vastaisku inttikeskusteluille ?
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 8 2011 03:55pm
Quote (Ankeli @ 8 Apr 2011 23:53)
Onx tää topic vastaisku inttikeskusteluille ?


En koskaan ajattele mitään noin syvällistä, kun perustan viestiketjun.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Apr 8 2011 03:59pm
Quote (Rantsu @ 8 Apr 2011 23:55)
En koskaan ajattele mitään noin syvällistä, kun perustan viestiketjun.


Elikkä silkkaa kaaosteoriaa.
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Apr 8 2011 04:03pm
Quote (pavee @ 9 Apr 2011 00:47)
Mikä niistä kaikista :D se yks oli kova jossai "level " 14 jolta sai veil of steel


tais peräti ollakki
muistan vaa et se mesta oli vähän sellanen ahdas ja putkimainen tms ja juoksin vaa sitä kiinni ku se pyyhäls karkuu :D
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 8 2011 04:10pm
Quote (Ankeli @ 8 Apr 2011 23:59)
Elikkä silkkaa kaaosteoriaa.


Olen melko varma siitä, että Jeff Goldblum on homo..

Kaappihomo, kuten kaikki Hllywood-tähdet
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 8 2011 04:19pm
Quote (Paroni @ 9 Apr 2011 01:03)
tais peräti ollakki
muistan vaa et se mesta oli vähän sellanen ahdas ja putkimainen tms ja juoksin vaa sitä kiinni ku se pyyhäls karkuu :D


se yks paskiainen saatana
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Apr 8 2011 04:24pm
Quote (Rzi @ 9 Apr 2011 01:19)
se yks paskiainen saatana


muistaakseni mul meni tunti tappaa se ku en jumalauta saanu sitä kii
Go Back To Suomi Topic List
Prev15678914Next
Add Reply New Topic New Poll